Niti 12 sati nakon nesreće se ne zna jesu li poginuli ili ima preživjelih??? Ili su njihove službe traljave ili se nešto taji.
Sharks
28.10.2018.
Odustani
nije ništa tajno...po mojoj logici tijela su izgorena do neprepoznatljivosti i treba službena obdukcija (vjerojatno će koristiti zubni karton) da se utvrdi iden
titet...nije to ko u nas da ''rekla kazala'' pa novine odma blebnu udarnu vijest da je umro oliver ili mirko miočić (prije godinu dana) ako se sjećate
Prikaži još ↓
bu
budalajlama
28.10.2018.
Odustani
Ovo je strašno. Definitivno odustajem od kupnje helikoptera. Nek im kapara ostane.
Dk
Deaktivirani korisnik
28.10.2018.
Odustani
Skroz je realna opcija da je ovo otkazivanje motora sve samo ne slucajan scenarij. U tom bogataskom svijetu miljarderi su poput krokodila,a bara je jako mala za
njih sve.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.10.2018.
Odustani
Ne razumijem zašto je sve obavijeno velom tajne jesu li mrtvi ili su u bolnici s teskim ozljedama. Kako god, tragedija velika Leicestera
lukepicard
28.10.2018.
Odustani
Moguće je da su Tajlandske tajne službe urodile posao jer frajer je bio optužen za korupciju u Tajlandu.
lud u mozak
28.10.2018.
Odustani
I da se jos nezna dali ima mrtvih?
St
Stipe.M
28.10.2018.
Odustani
Normalno da se tocno zna ko je bija u helihopteru pa hello snimljen je tokom poljetanja dakle ima snimka i tko je usa u helihopter samo nije to 24sata pa da brz
e bolje sve se izlane prije provjere samo eto da bi prvi objavili vjest
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.10.2018.
Odustani
Pokoj svim stradalima a oporavak preživjelima..jer ništa se ne zna još očito..pa eto
Zr
Zrakoplovac
28.10.2018.
Odustani
prva stvar što čitam je otkazivanje motora pomislim dobro i otkazao motor ok AW169 ima 2 nisam 100 % sigruan al to je helikopter relativno novije proizvodnje p
a ima vjerojatno CAT A kateogriju perfomansi što znači da može letjeti ili sletjeti sa jednim motorom , šanse za otkazivanje oba motora su astronomski male ali postoje recimo da su otkazala oba pilot mora ući u proces autorotacije, ne mogu pronaći height velocity graf za agustu al pretpostavljam da je imao premalu visinu i brzinu da bi uspio spasit helikopter, svjedoci kažu kažu da se počeo vrtjeti oko osi u tom slučaju sigurno motori nisu otkazali već repni (stabilizirajući) rotor a kad se to dogodi postupak je ugasi motore uđi u autorotaciju jer zbog vrtnje glavnog rotora trup ima tendenciju se vrtjeti u istom smjeru zbog momenta kojeg stvara motor i kad izgubiš repni rotor počinješ se nekontrolirano vrtjeti i padaš zato je potrebno ugasiti motore da prestane djelovanje tog momenta kako bi dobio neku kontrolu pomoću autorotacije ali kao što rekoh premala visina i brzina da bi se uspjeli izvući
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .