Obavijesti
komentari
Neslužbeno: Vlasnik kluba i još četvero bili su na kobnom letu
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Zr
prva stvar što čitam je otkazivanje motora pomislim dobro i otkazao motor ok AW169 ima 2 nisam 100 % sigruan al to je helikopter relativno novije proizvodnje pa ima vjerojatno CAT A kateogriju perfomansi što znači da može letjeti ili sletjeti sa jednim motorom , šanse za otkazivanje oba motora su astronomski male ali postoje recimo da su otkazala oba pilot mora ući u proces autorotacije, ne mogu pronaći height velocity graf za agustu al pretpostavljam da je imao premalu visinu i brzinu da bi uspio spasit helikopter, svjedoci kažu kažu da se počeo vrtjeti oko osi u tom slučaju sigurno motori nisu otkazali već repni (stabilizirajući) rotor a kad se to dogodi postupak je ugasi motore uđi u autorotaciju jer zbog vrtnje glavnog rotora trup ima tendenciju se vrtjeti u istom smjeru zbog momenta kojeg stvara motor i kad izgubiš repni rotor počinješ se nekontrolirano vrtjeti i padaš zato je potrebno ugasiti motore da prestane djelovanje tog momenta kako bi dobio neku kontrolu pomoću autorotacije ali kao što rekoh premala visina i brzina da bi se uspjeli izvući
ma
Sve si odlično napisao. Ako mu je otkazao repni rotor kod lebdenja, a obzirom na malu visinu, jedino je mogao spustiti colective do kraja da smanji vrtnju oko s Prikaži još ↓
Zr
vidiš za pedalu uopće nisam razmišljao ali da kad diže kolektivnu mora dodavat i pedalu i ako je pedala otišla više nema stabilizacije i počne se okretat
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .