Baby Lasagna, pravog imena Marko Purišić, svoju pjesmu 'Rim Tim Tagi Dim' prvi puta uživo će predstaviti 23. veljače u drugoj polufinalnoj večeri Dore
Baby Lasagna o spotu: 'Nemojte se naviknuti, za Doru spremam još nešto luđe! Ponosan sam!'
Vjerojatno najveće iznenađenje ovogodišnje Dore i jedan od favorita, Baby Lasagna je uoči nastupa predstavio spot za pjesmu „Rim Tim Tagi Dim”! Nakon premijernog otkrivanja svih pjesama koje se ove godine natječu za Hrvatsku pjesmu za pjesmu Eurovizije, glazbenik je odmah privukao veliku pažnju te se istaknuo preko noći kao jedan od favorita unatoč tome što je u najveće domaće glazbeno natjecanje ušao kao – rezerva!
POGLEDAJTE VIDEO:
U međuvremenu je pjesma zaplovila radijskim eterom i odmah ušla u Hrtop40 najemitiranjih singlova s najvišom pozicijom na #4 mjestu. Sada je, s ciljem da iznenadi sve one koji mu svakodnevno pružaju podršku i to netom prije polufinalne večeri u kojoj nastupa, odlučio izbaciti glazbeni videospot za pjesmu „Rim Tim Tagi Dim“!
POGLEDAJTE SPOT:
- Vratio sam se s probe, jako umoran, i onda sam vidio ludilo koje je uzrokovao spot. Izvan sebe sam. Hvala vam što dijelite video, Hvala hvala hvala! - objavio je Baby Lasagna na društvenim mrežama te dodao kako mu dolazi jako puno poruka - sve to vidi, ali jednostavno ne stigne svima odgovarati, no svima je zahvalan iz dubine srca: „Mijau!“
Također je otkrio: „Nemojte se naviknuti na ono što vidite u spotu. Za Doru spremam nešto još luđe!“
Spot je sniman na nekoliko različitih lokacija u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu. Radnja prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama, koji u potrazi za boljim životom odlazi u strani svijet. U cjelokupnoj priči prepoznat će se svi oni koji su se našli u sličnoj situaciji – suočavajući se s odlukom da napuste svoj dom i krenu u nepoznato. Pjesma i spot zajedno čine snažan prikaz težine spomenute tematike.
- Ovo je do sada najveći spot moje karijere, a mislim da se to može i vidjeti. Jako sam ponosan na moje najbliže koji su sudjelovali u stvaranju spota – režiseri, snimatelji i statisti. Još jedna suradnja s Rose Artom iz Istre urodila je plodom na koji smo moj cjelokupni tim i ja ponosi, a nadam se da će i ljubitelji Lasagne uživati u spotu, kao i mi. Volio bih se zahvaliti statistima, folklornom društvu Umaga, upravi grada Umaga i ostalim suradnicima koji su mi omogućili da video spotom prenesem emocije.
- Razmišljao sam o odustajanju od glazbe nakon toliko uloženih godina, ali onda se sve dogodilo OVO i nemam riječi koje to mogu opisati. Kako uopće opisati ovako nešto? Zahvaljujem svima koji su ovome svemu dali smisao - koji su lazanji dali sosa - komentirao je glazbenik te poručio: „Nastup će biti baš kao i pjesma - energičan, smiješan, djetinjast i invazivan."
“Rim Tim Tagi Dim” Baby Lasagna će prvi puta uživo će predstaviti 23. veljače u drugoj polufinalnoj večeri Dore.
- Razmišljao sam o odustajanju od glazbe nakon toliko uloženih godina, ali onda se sve dogodilo OVO i nemam riječi koje to mogu opisati. Kako uopće opisati ovako nešto? Zahvaljujem svima koji su ovome svemu dali smisao - koji su lazanji dali sosa - komentirao je glazbenik nakon što je privukao veliku pažnju postavši kandidat Dore te poručio: „Nastup će biti baš kao i pjesma - energičan, smiješan, djetinjast i invazivan.
Glazbeni projekt Baby Lasagna nastao je iz potrebe tekstopisca da umjesto prema uputama naručitelja stvara glazbu po vlastitom ukusu. Iza imena Baby Lasagna stoji mladi glazbenik Marko Purišić iz Umaga.
Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušteni pristup glazbi ogleda se u humoru i ležernosti tekstova. Koristeći se aranžerskim standardima glazbene industrije, Marko pokušava, za one koji pažljivo slušaju, prenijeti dublju poruku o brigama i problemima svijeta u kojem živimo.