Baby Lasagna i njegova pjesma 'Rim Tim Tagi Dim' imaju najveće šanse za pobjedu na Dori, ako je suditi po stanju na kladionicama, a reakcije stižu i od strane publike
ANKETA Evo spota zbog kojeg je Hrvatska visoko na Eurosong kladionicama: Sviđa li vam se?
Bliži se Dora, na kojoj će Hrvatska odabrati pjesmu koja će nas predstavljati na Eurosongu. Iako se još ne zna tko ovog svibnja putuje u Malmö, na kladionicama za Eurosong stojimo i više nego dobro.
Hrvatska je zauzela treće mjesto na kladionici, dok prvo drži Ukrajina, a drugo Italija.
A što se domaćih kladionica tiče, prvo mjesto uvjerljivo zauzima Baby Lasagna s pjesmom 'Rim Tim Tagi Dim'. Slijede Let 3, pa Eugen i Vatra.
Baby Lasagna, pravog imena Marko Purišić, je upravo danas objavio spot za pjesmu s kojom će se okušati na Dori. Spot je snimljen u Markovoj rodnoj Istri, a u nekima od mnogih upečatljivih kadrova on nosi narodnu nošnju i muze kravu. Pozitivne reakcije na spot nižu se na društvenim mrežama.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Najbolji spot za Euroviziju do sada, svi se zahvalite Baby Lasagni - napisao je korisnik X-a
- Baby Lasagna MORA pobijediti na Dori. Hrvatska, nemojte ovo sje*ati - napisala je obožavateljica.