Podaci su iz 40 financijskih izvještaja predanih do zakonskog roka, objavljenih jutros od strane Državnog izbornog povjerenstva
SDP platio Juri Stubliću 23.275 € za pjesmu 'Rijeke pravde', HDZ je dobio 15 najvećih donacija...
Gong donosi bazu podataka o donacijama, troškovima promidžbe i medijskom oglašavanju stranaka i koalicija. Podaci su iz 40 financijskih izvještaja predanih do zakonskog roka, objavljenih jutros od strane Državnog izbornog povjerenstva. Prema podacima, koalicija SDP-a prijavila je najviše troškova čak 1.082.571 eura, dok je koalicija HDZ-a druga s 973.044 eura. Slijede Možemo! s 395.610 eura, Domovinski pokret s 269.196 eura, te koalicija Fokusa i Republike s 199.463 eura. Most je prijavio 187.923 eura troškova.
DONACIJE
Četrnaest stranaka i koalicija preliminarno su prijavile da nisu imali ni troškova ni donacija.
Koalicija Možemo! prikupila je najviše donacija, 550, slijedi HDZ-ova koalicija s 331 donacija, a SDP-ova koalicija prijavila je 83 donacije. Petnaest najvećih prijavljenih donacija, između 5.000 i 20.000 eura, uplaćene su strankama od različitih tvrtki, sve na račun HDZ-a. Najveću pojedinačnu donaciju HDZ-u uplatila je tvrtka Bistra s 20.000 eura.
SDP-ovi donatori uglavnom su članovi stranke, dok su donatori Možemo! većinom fizičke osobe s manjim donacijama. Koalicija predvođena Socijaldemokratima prijavila je 49.099 eura donacija, SDSS 36.800 eura, a Možemo! 29.357 eura.
MEDIJSKO OGLAŠAVANJE
Što se tiče medijskog oglašavanja, SDP-ova koalicija platila je 23.275 eura Juri Stubliću za autorska prava pjesme "Rijeke pravde" u razdoblju od 1. do 15. travnja. Koalicija predvođena Peđom Grbinom potrošila je 655.508 eura na oglašavanje, nešto manje od HDZ-ove koja je potrošila 675.000 eura.
SDSS je izvijestio o 63.946 eura troškova, od kojih je 44.108 eura plaćeno agenciji Designsystem d.o.o., autora slogana "Hrvatska treba Srbe", što čini gotovo 70% ukupnih troškova stranke.
Domovinski pokret potrošio je 144.688 eura na oglašavanje, od čega je 69.482 eura preko tvrtke Singar Marije Dekanić, vlasnice portala Dnevno.hr, plaćeno za televizijske oglase.
Z1 televiziji plaćeno je 8.050 eura, a kroz tvrtku Logobox, također u vlasništvu Marije Dekanić, stranka Ivana Penave platila je 25.375 eura za zakup plakata.
VIŠE DETELJA O TROŠKOVIMA KAMPANJE