I kaj sad...necu ga kupit i dalje....kaj ce mi takav auto.. Teslu bi opet uzo. 60x jedftiniji i za ljudske potrebe s boljom baterijom
Ma
MaxVarga
16.8.2016.
Odustani
Vidis da i ovaj LaFerrari ima problema s odlaskom po grincajg.
Dk
Deaktivirani korisnik
16.8.2016.
Odustani
Nakon tvog komentara dionica Rimca je pala za 30%, pa ti si im bio najvažniji klijent i testirali su auto samo zbog tebe.
ly
light yagami
16.8.2016.
Odustani
han solo, ta tvrtka ne postoji, da je ob toliko genijalan koliko tvrdi i da ima takav auto kao sto tvrdi da ima, onda bi ih radio u masovnoj produkciji, a ne 3
u 10 godina
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.8.2016.
Odustani
Vidim da si iznimno slabo upućen. Prva stvar je što je masovna produkcija iznimno skupa, a tvrtka je praktički nova pa nema svoju bogatu klijentelu koja će kupo
vati aute. Druga stvar je što njima nije ni cilj prodavati aute, nego ti isti automobili samo služe za predstavljanje tehnologija koje onda kupuju druge tvrtke, kao što na primjer Koeniggseg u svoju novu Regeru ugrađuje njihove baterije. Kada smo kod Koeniggsega bilo bi dobro da pogledaš dokumentarac kako su oni počeli jer je Christian Von Koeniggseg isto otvorio tvrtku u garaži sa 20-ak godina. Imali su samo 2 primjerka auta od kojih je jedan trebao ići za crash test i trebalo im je dugi niz godina da počnu proizvoditi po narudžbi. Nitko nije upućen kolika količina novaca treba za razvitak automobila. Pa jedan Mercedes koji vrijedi milijarde ne želi razvijati 1.6 dizel motor pa ga kupuje od Renaulta, a takvih je primjera još milijun. Nema na čemu objasnit ću ti još nešto ako treba.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
16.8.2016.
Odustani
uvijek ovakvi poput tebe pitaju uvijek i iznova istu stvar! Zasto Rimac ne proizvodi auto za prosjecnog Hrvata, pa mozda zato sto to kosta pobogu! Treba mu bare
m 2-3 milijarde eura za start, sad ponovno procitaj, da, 2-3 milijarde eura! Nadam se da znas sto znaci milijarda eura! Jedan Elon Musk koji je ulozio vec na desetke milijardi eura u Teslu i koji ima vlasitu svemirsku agenciju SpaceX koja usko suradjuje sa Nasom, drzi Paypal i SolarCity, nije niti nakon 10 godina ulaganja u Teslu uspio vratiti niti trecinu ulozenog! I to sve uz 200 tisuca prodanih Tesli, i dalje je u ogromnom minusu! Sada gradi na par stotina kvadratnih kilometara Gigafactory za baterije da se uspije pojeftiniti proizvodnja baterija. To ti je odgovor zasto Rimac to nikada ni u najvecim snovima nece moci ostvariti - novac!!!!!!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.8.2016.
Odustani
@Marko. Uzalud i meni i tebi što pišemo ovakve eseje od komentara s ciljem boljeg objašnjavanja kada se i dalje postavljaju ista pitanja. Što se tiče Tesle, oni
mogu biti u velikom plusu kada budu htjeli, stvar je u tome što se sva zarada i ulaganja investitora ulažu dalje u R&D. Znači Elona Muska nema što brinuti jer se veliki novci okreću unutar tvrtke, samo su ih preusmjerili na daljnji razvitak. Na kraju krajeva cijena dionica se zasniva na ispunjavanju predviđanja analitičara, tako da dionica skače iz mjeseca u mjesec neovisno o negativnim prihodima.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
16.8.2016.
Odustani
Oni novac ulazu da se kasnije okrene jos vise, sve je to jasno, samo umoran sam od citanja ovakvih neukih komentara di ljudi ne znaju osnove osnova ekonomije
mojnetsra
16.8.2016.
Odustani
Ne znam zakaj uopće odgovarate idiotu koji kaže da rimac nema ni firmu ni auto i ispuca takvu bedastoću za masovnu proizvodnju
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .