Obavijesti

Promo sadržaj

Zalando emocionalna blagdanska kampanja #JoyIsOurs poziva na širenje radosti diljem Europe

Zalando emocionalna blagdanska kampanja #JoyIsOurs poziva na širenje radosti diljem Europe
9

Zalando, vodeća europska internetska platforma za modu i životni stil, širi radost diljem Europe tijekom nadolazećeg blagdanskog razdoblja kampanjom koja slavi sve naše sretne trenutke

Kampanja #JoyIsOurs predstavlja emotivan i snažan poziv na zajedništvo, koje predstavlja samu srž blagdanskog razdoblja. Bez obzira na to je li riječ o čežnji za obiteljskim okupljanjima, susretu sa starim prijateljima ili provođenju dragocjenog vremena s onima koje volimo, Zalando nas potiče na slavljenje radosti u svim njezinim oblicima. Kampanja #JoyIsOurs predstavlja korak prema „novom normalnom” te se istovremeno osvrće na sve izazove s kojima smo proteklih mjeseci bili suočeni.

Zalando ponovno postavlja emocije u prvi plan u obliku televizijske reklame koja prikazuje povratak posebnih trenutaka podijeljenih i proživljenih tijekom blagdanskog razdoblja. Kampanji koju je snimila Savanah Leaf, koja je iz predstavnice na Olimpijskim igrama u 2012. stasala u redateljicu i fotografkinju nominiranu za glazbenu nagradu Grammy, udahnut će se život u brojnim formatima. Naime, sastoji se i od emotivnih fotografija koje je snimio proslavljeni fotograf Geordie Wood iz Brooklyna, a sve će biti prikazano i na Zalando kanalima na društvenim mrežama. 

„Posljednje dvije godine suočile su nas s brojnim izazovima, a Zalando tijekom narednog blagdanskog razdoblja želi pokrenuti val radosti, dok se zajednice diljem Europe trude nadoknaditi izgubljeno vrijeme”, rekao je Ralph Rijks, potpredsjednik odjela za globalni marketing platforme Zalando, dodavši: „Poticanje samoizražavanja dio je Zalando DNK-a, a putem kampanje #JoyIsOurs, nadamo se da ćemo uspjeti stvoriti platformu na kojoj se naša zajednica može slobodno izražavati te dijeliti svoje radosne trenutke i sjećanja kako bismo zajedno stvorili val dobrih osjećaja tijekom blagdanskog razdoblja.”

Tijekom prosinca, u okviru kampanje #JoyIsOurs, Zalando prijatelji diljem Europe na društvenim će mrežama dijeliti vlastite fotografije koje prikazuju njihovo blagdansko veselje te tako potaknuti jačanje vala pozitivnih osjećaja. Inspirativni postav na digitalnim kanalima obuhvaćat će cijeli niz glumaca, brendova, modela i partnera s kojima je Zalando surađivao tijekom 2021. godine.

U Hrvatskoj, #JoyIsOurs pokretu pridružili su se glumac Slavko Sobin, glazbenice Nika Turković i Zsa Zsa te performerica Roxanne Flamingo. Rekreirali su najljepše trenutke iz djetinjstva, uz pomoć outfita koje su pronašli na platformi Zalando.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje