Obavijesti

Promo sadržaj

Yamamayi Carpisa slave početak ljeta s ekskluzivnim događanjem na otoku Capriju

Yamamayi Carpisa slave početak ljeta s ekskluzivnim događanjem na otoku Capriju
11

Pogledajte i novu kapsulnu kolekciju “Rio to Milan” za muškarce i žene inspiriranu Brazilom

Kako bi proslavili početak ljeta, Yamamay i Carpisa organizirali su ekskluzivni događaj na otoku Capriju u kultnom beach clubu 'La Canzone del Mare'.

Dva poznata brenda, uz podršku Filmmastera, vodeće tvrtke u dizajnu, produkciji i koordinaciji velikih događanja, priredili su večer punu nastupa inspiriranih glamurom 'La Dolce Vita', uz uzbudljive glazbene izvedbe. Tri izvanredna umjetnika oduševila su goste svojim nastupima: Peppino di Capri, obiteljski prijatelj, domaćin i maestro talijanskih pjesama širom svijeta; Clara Soccini, talijanska kantautorica i glumica koja je očarala publiku u Sanremu svojim hitom 'Diamanti Grezzi' i Geolier, napuljski reper i zaštitno lice novog vala napuljske glazbe. Bio je to spoj glazbenih stilova i žanrova za proslavu talijanskog stila i glazbe na međugeneracijski način.

Čarobna atmosfera otoka Caprija i lokacije, s pogledom na velebne stijene Faraglioni, bila je savršena kulisa za ovu nezaboravnu večer. Osim glazbenih nastupa, održan je i umjetnički balet inspiriran glamurom i elegancijom 1960-ih, s plesačima koji su nosili prugaste i cvjetne kupaće kostime iz Yamamay kolekcije za ljeto 2024., uz glazbeni performans s plemenskom tematikom u kojem su sudjelovali i Carpisa koferi za putovanja. Događaju su prisustvovali brojni gosti: slavne osobe, novinari, kupci i prijatelji brendova.

"Odlučili smo održati naš rani ljetni događaj na ovom prekrasnom otoku, a posebno u Canzone del Mare, jednom od mjesta koja su učinila otok Capri najpoznatijim na svijetu, jer Capri je mjesto koje vas tjera da sanjate. Sa svojom prirodnom ljepotom, zadivljujućim pogledima, panoramama i nezaboravnim zalascima sunca, otok je oduvijek inspirirao naše kolekcije. Tijekom godina, Capri je često bio kulisa za naše reklamne kampanje, te smo mislili da bi ovaj događaj dizajniran za početak našeg ljeta mogao biti još jedan način da mu odamo počast. Također, obitelji Carlino i Cimmino, osnivači Yamamaya i Carpise, su Napolitanci. Počeli smo izvoziti našu talijansku autentičnost diljem svijeta upravo odavde prije gotovo 25 godina, tako da nam je prirodno vratiti se na mjesta koja su inspirirala naš san i naše poduzetničko putovanje", poručili su Gianluigi Cimmino, CEO Yamamaya i Maurizio Carlino, CEO Carpise.

Brend Yamamay upravo je predstavio svoju capsule kolekciju „Rio To Milan“ stvorenu u suradnji s brazilskim dizajnerom Amirom Slamom. Printovi na kupaćim kostimima inspirirani su poznatim mozaik uzorkom valova koji se proteže duž obale Copacabane u Rio de Janeiru.

Kolekcija dizajnirana za muškarce i žene, izrađena od lurex tkanine s izvezenim ukrasima, sastoji se od tri bikinija (bandeau, push-up i trokutić gornji dijelovi bikinija u kombinaciji s brazilskim, visokim strukom i donjim dijelovima bikinija s vezanjem sa strane), jednog jednodijelnog kupaćeg kostima te dva muška kratka kupaća kostima.

11
| Foto: PROMO

Očaravajuća kampanja snimljena je u Brazilu, a u pozadini iza modela prostire se poznata planina Šećerna glava koja se nalazi u Riju. Yamamay kolekcije dostupne su na svim Yamamay prodajnim mjestima i na internetskoj stranici yamamay.com, jer ljeto je ljepše uz Yamamay! Novosti iz Yamamaya možete svakodnevno pratiti i na društvenim mrežama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot