Obavijesti

Promo sadržaj

„We Are HAH“ u Yamamay kampanji za novu kolekciju

„We Are HAH“ u Yamamay kampanji za novu kolekciju
9

Zavodljiva limited edition linija za proljeće/ljeto 2023.

Američki brend „We Are HAH“ u suradnji s talijanskim brendom donjeg rublja Yamamay donosi limited edition kolekciju donjeg rublja za proljeće/ljeto 2023. pod nazivom „Ciao Hollywood“. „We Are HAH“ se Yamamay-u pridružio kako bi kreirao jedinstvenu kolekciju nadahnutu Holllywoodskim zvijezdama 50-ih godina. Prirodan stav i zavodljivost, novi način dizajniranja, estetika i udobnost koju je žena kreirala za ženu su lajtmotiv cijele kolekcije, a kolekcija je predstavljena na Milan Design Week-u.

Kompleti luksuznog donjeg rublja proizvedeni su od recikliranih vlakana i sastoje se od: balkonet grudnjaka koji je obogaćen detaljima izreza i čipkom te providnim tilom, tangi i čipkastog grudnjaka, čipkastih gaćica visokog struka te dugačkih podsuknji u dvije boje. Komadi su kreirani kako bi naglasili žensku siluetu i eleganciju, a dolaze u fluo narančastoj boji i u klasičnim bojama – romantično rozoj i senzualno crnoj. Kolekcija je predstavljena tijekom prezentacije i koktel zabave koja se održala u restoranu Sophia Loren u Milanu.

9
| Foto: Yamamay

Ova suradnja je za mene doista posebna jer smo sjedinili dva vrlo jaka kultna brenda; California Cool & Italian Chic. Zajedno smo kreirali kolekciju koja je za modernu i jedinstvenu, autentičnu, ženu, udobna i šik.“ – izjavila je Sharleen Ernster, CEO & Founder tvrtke HAH

Gianluigi Cimmino, CEO Yamamay-a povodom ove suradnje istaknuo je:Slijedim „We Are Hah“ rad već godinama. Volim njihovu kreativnost i talent, njihovu jaku istovjetnost i način na koji je iskazuju. Ova cjelina je mješavina dvaju brendova, naših uobičajeno sexy i romantičnih komada ukomponiranim s njihovim. Siguran sam da će naši kupci to znati cijeniti.“ Kolekcija je već dostupna na yamamay.com te u svim Yamamay prodajnim mjestima.

HAH je nastao iz jedinstvenog iskustva, strasti i vizije osnivačice Sharleen Ernster. Sharleen ima iskustva u vođenju globalnih brendova više od 10 godina. Bila je chief dizajner u Guess-u i preko 13 godina radila je kao voditeljica dizajna Victoria Secret-a gdje je usavršila svoju stručnost u kategorijama donjeg rublja, kupaćih kostima i odjeće za spavanje. Kao strastveni lider, kojem je stalo do ljudi i do planete, kreira održive proizvode, a upravo je održivost srž njezina poslovanja.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot