Obavijesti

Promo sadržaj

Umjetna inteligencija (p)ostat će glavni alat komunikacija, zaključak je HUOJ-evog projekta

Umjetna inteligencija (p)ostat će glavni alat komunikacija, zaključak je HUOJ-evog projekta
5

Izazovi, prilike i prijetnje umjetne inteligencije u digitalnom svijetu, svakodnevno korištenje AI-a, stavovi vodećih svjetskih tvrtki o zakonskoj regulaciji umjetne inteligencije te detekcija i suzbijanje govora mržnje pomoću AI tehnologije samo su neke od brojnih tema koje su bile obrađene u sklopu projekta AI in PR.

Projektom Artificial Intelligence in Public Relations (AI in PR) približili smo područje umjetne inteligencije preko dvjesto mladih komunikacijskih stručnjaka. U suradnji s Veleposlanstvom Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj, glavni cilj bio je povezivanje komunikacijskog i STEM područja. Moram naglasiti kako je ovo prvi projekt takvog tipa u državi te sam na njega iznimno ponosan. Vjerujem da je završno predavanje o budućnosti umjetne inteligencije bilo i svojevrsni uvod u mnoštvo novih i inovativnih projekata koji nam dolaze", poručio je Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) na jučerašnjoj završnoj konferenciji projekta AI in PR koja se održala u 17 sati u Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment.  

Uvodni govor održao je Drew Giblin, službenik za javne poslove Veleposlanstva SAD-a u Hrvatskoj, otvorivši tako posljednje predavnje projekta koje je održao Stefan Martinić,  diplomirani pravnik, diplomant Sveučilišta Harvard te stručnjak za pravne aspekte umjetne inteligencije. O budućnosti i sadašnjosti umjetne inteligencije govorili su još Jan Štedul, glavni tajnik Hrvatske udruge za umjetnu inteligenciju (CroAI) te Martina Silov, voditeljica projekata udruge CroAI, dok su moderatori bili Petar Tanta, direktor i suvlasnik agencije CTA komunikacije te Valentina Mezdić, mlađa komunikacijska savjetnica u CTA komunikacijama. 

Kao stručnjaci, voditelji organizacija i udruga trebali bismo nastojati udruživati se. Naoko nespojive branše, kada se ujedine, mogu donijeti mnoge pogodnosti za obje strane, a ujedno i ostvariti više ciljeve. Spajanje zajedničkih vrijednosti i korištenje tehnologije u ostvarivanju istih vrlo je uzbudljiv proces koji donosi brojne izazove i prilike te potičem sve da što prije prepoznaju mogućnosti koje taj segment pruža i iskoriste ih kako bi potaknuli društveni napredak", izjavio je Drew Giblin. 

Izazovi, prilike i prijetnje umjetne inteligencije u digitalnom svijetu, svakodnevno korištenje AI-a, stavovi vodećih svjetskih tvrtki o zakonskoj regulaciji umjetne inteligencije te detekcija i suzbijanje govora mržnje pomoću AI tehnologije samo su neke od brojnih tema koje su bile obrađene u sklopu projekta AI in PR. Predavanja i masterclassove održali su ugledni domaći i strani stručnjaci - Jan Štedul, voditelj digitalnih odnosa (Digital Relationships) u hrvatskom startupu Mindsmiths, Cyrus Vahid  član tima za odnose s razvojnim programerima te glavni stručnjak za AI u Amazon Web Servicesu (AWS), Metina menadžerica javnih politika za AI i fintech Angeliki Dedopoulou te prodekan za znanost i istraživanje Visokog učilišta Algebra dr. sc. Leo Mršić.  

Hrvatska udruga za odnose s javnošću okuplja PR stručnjake i druge komunikacijske eksperte, uključujući studente komunikologije, a sve s ciljem osposobljavanja, stručnog usavršavanja i informiranja svojih članova. Krovni cilj Udruge jest podizanje standarda PR profesije i njezina ugleda u široj javnosti, a cijeli pregled projekta i sažetke svih predavanja AI in PR moguće je pronaći na web stranici HUOJ-a.   

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot