Obavijesti

Promo sadržaj

Ugostitelji prvog radnog dana: ‘Nismo gubili vrijeme’

Ugostitelji prvog radnog dana: ‘Nismo gubili vrijeme’
5

Ponedjeljak, prvi dan u kojem su nakon gotovo dva puna mjeseca mogli otvoriti svoja vrata, u Johannu Francku dočekali su spremni

Popularni kafić na zagrebačkom Trgu bana Jelačića u vrijeme kada nije mogao raditi temeljito je renoviran i prve je goste dočekao u novom ruhu.

"Nismo gubili vrijeme", kaže nam Edmond Barišić, voditelj Johanna Francka. "Iskoristili smo priliku da odradimo neke radove koje smo dugo planirali i dugo odgađali, ali nismo si mogli dopustiti da zatvorimo na desetak dana", pojašnjava. "Zatvaranje smo doživjeli teško kao i svi, no cilj je bio zaštiti građane tako da nam to ipak nije toliko teško palo. Samo, u jednom trenutku ipak treba razmišljati o tome da se zaštiti i gospodarstvo", dodaje.

S Barišićem smo razgovarali u jutarnjim satima prvog radnog dana njegovog kafića. Gostiju ima, ali ipak ne u onom broju u kojem su dolazili prije zatvaranja zbog epidemiološke krize. "Dobro, jutros vrijeme nije najbolje pa je možda i to razlog. No, za prvi dan mogu reći da sam čak i zadovoljan. Naravno, trebat će proći neko duže vrijeme da se sve vrati u normalu. Ili barem u neko novo normalno. Ali ja sam zadovoljan", kaže Barišić.

Napominje, strogo se pridržavaju svih uputa HZJZ-a. "Omogućili smo propisani razmak, koridore, dezinficijens. I mogu reći da se ljudi zbilja pridržavaju svih pravila. Možda se tu i tamo dogodi da u isto vrijeme dođe veća grupa. Mi nismo represivno tijelo, ali sve se da pristojno iskomunicirati, zamoliti da se podijele i ljudi dobro reagiraju na to", kaže Barišić.

Protekli tjedni bili su pomalo hektični zbog brojnih radova i organizacije. Dok razgovaramo, Barišić uzima kratak predah i naručuje kavu. Njegov kafić od svog početka surađuje s Franckom i Barišić naglašava da je s tom suradnjom jako zadovoljan. "Ja sam pravi ljubitelj kave i mogu vam reći da se njihova sto dvadeseta petica (125 Years Edition espresso) može nositi s bilo kojom kavom najboljih proizvođača na svijetu", kaže. Ta se suradnje, naglašava, ne očituje samo u nabavci kave, već i u konstantnoj podršci koju Franck pruža svojim partnerima ugostiteljima.

"Franck je jedan od naših najvećih partnera. Od početka radimo s njima. Osim tog primarnog dijela nabave kave, pomažu nam na razne načine. Neprestano nude edukacije osoblja na kojima naši zaposlenici imaju prilike napredovati u svome poslu, a meni je recimo jako važno to što rade servise od 0 do 24. Kada god nešto treba, u bilo koje doba dana ili noći, spremni su pomoći. Boljeg partera ne možemo poželjeti. Imaju veliku mrežu barista i servisera, a nama je to jako važno, da na jedan poziv u najbržem mogućem roku reagiraju. I to je stvarno tako", naglašava Barišić.

Za dobro šalicu kave bitno je puno faktora. Od same kave, mlinca, bariste koji je obrazovan i poučen, do vrhunskog aparata, a ugostitelji sve to od Francka dobiju u paketu, kaže Barišić.

Nešto slično naglašava i Damir Tašner iz Cheese bara, lokala samo koji se nalazi uz Johann Franck. Prepričava kako su ih ljudi iz Francka posjetili već u ponedjeljak ujutro kada su otvorili, kako bi provjerili je li sve po najvišim standardima i pitali treba li im kakva pomoć. Tašner se ugostiteljstvom bavi već desetljećima, a s Franckom surađuje već dvadeset godina. "Franck pruža kompletu podršku, od servisa, opreme edukacije. Naši su zaposlenici prošli njihove edukacije i to nam bilo vrlo važno za održavanje standarda usluge", kaže.

I Tašner je pauzu u radu lokala iskoristio kako bi odradio renovaciju, tako da je Cheese bar prve goste nakon pedesetak dana dočekao u novom ruhu. "Radovali smo se što ćemo ponovno vidjeti neke naše stalne goste. Koliko vidim, za sada u gradu ima ljudi i ne mogu primjeriti nekakvo posebnu nervozu ili zazor od terasa. Ono što mogu primijetiti je da je u gradu puno novinara i fotografa kojima je ova cijela situacija zanimljiva", zaključuje Tašner.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
PROMO

Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept

Osigurajte ugodnu temperaturu u domu tijekom cijele godine uz stručnjake iz Klima Koncepta koji donose savjete za odabir idealnog klima uređaja i dizalice topline uz atraktivne Black Friday popuste
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
PROMO

Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare

Anketa provedena među 902 ispitanika uključuje 621 klijenta Addiko banke
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa
PROMO

Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa

Usluge otkupa zlata i srebra, zaloga zlata te kupovine investicijskog zlata i srebra bit će dostupne u Exclusive Change poslovnicama u City Centeru one West, u Zagrebu, od 19. studenoga te u City Centeru one Split, u Splitu, od 25. studenoga