Obavijesti

Promo sadržaj

U Zadru otvoren novi Tommy supermarket

U Zadru otvoren novi Tommy supermarket
6

Ovim putem želimo vas informirati o otvaranju novog supermarketa Tommy u Zadru, na adresi Put Nina 89, koji je započeo s radom 31.07.2021.

Supermarket Tommy opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima osigurali maksimalnu funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine, uz tradicionalno povoljne cijene i niz dodatnih pogodnosti koje nudimo kupcima. Supermarket nudi bogatu i kvalitetnu asortimansku ponudu kao i posebne cjenovne akcije.

U prodajnom prostoru na ukupnoj korisnoj površini od preko 500 m2 Tommy nudi široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno želimo istaknuti ponudu mesnice i pekarnice sa dnevno svježom ponudom proizvoda. U ukupnoj ponudi Tommy-ja prepoznatljivo dominiraju proizvodi hrvatskih proizvođača, kako nacionalnih tako i lokalnih.

U supermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je instaliran sustav za prihvat najnovije generacije, čime Tommy pokazuje stratešku orijentaciju ka održivom razvoju i očuvanju okoliša, te primjeni novih tehnoloških rješenja.

Supermarket Tommy Zadar raspolaže i s vlastitim parkirnim prostorom. Politikom kontinuirane ekspanzije i ulaganja prodajna mjesta Tommy-ja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude, a ova poslovnica je jedna u nizu prodajnih mjesta Tommy-ja u Zadarskoj županiji gdje kontinuirano povećavamo prisutnost i tržišni udio.

Tommy je prema svim kriterijima lider u maloprodaji na hrvatskoj obali.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot