Obavijesti

Promo sadržaj

Što je zajedničko zgradi u Dugoj Resi, stadionu u Australiji i crkvama u SAD-u?

Što je zajedničko zgradi u Dugoj Resi, stadionu u Australiji i crkvama u SAD-u?

Ekipa Koordinacije posjetila je Dugu Resu, odnosno gradilište zgrade tlocrtne površine od oko 170 kvadratnih metara na čijem se krovu postavlja sintetička membrana zadnje generacije pod nazivom Sarnafil AT.

Ovaj proizvod iz tvrtke Sika Croatia prva je krovna membrana ovjenčana prestižnim Cradle to Cradle certifikatom i jamči održivo hidroizolaciju krovišta. Na jednostavan način štiti ravni krov od oborina, kanalizira voda te je usmjerava prema tlu pa tako stanarima osigurava siguran i suh krov nad glavom. Gradilište se nalazi u Dugoj Resi, gradu u kojem je rođen Miroslav Šutej, slikar, grafičar i dizajner suvremenog hrvatskog grba. 

Pogledajte: Sika Sarnafil AT krovna membrana i tečaj varenja na krovu u Dugoj Resi [TEMA TJEDNA S2E8]

VIDEO
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.