Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 8

Stiže druga sezona Teinih dnevnika, najnagrađivanije YouTube teen serije u regiji

Stiže druga sezona Teinih dnevnika, najnagrađivanije YouTube teen serije u regiji

Donosimo novi serijal skečeva s poznatim TikTokerima i junacima Teinih dnevnika koji nastavljaju osvajati srca JoomBoos publike kroz nove školske zgode (i nezgode)

JoomBoosova serija Teini dnevnici postala je vruća tema na svim društvenim mrežama već od prve epizode, a svaka epizoda nakon objave bila je u TOP 5 mjesta na YouTube trendingu u cijeloj regiji. Uspješnica sada dobiva i svoj nastavak. Mlade glumačke zvijezde i najpopularniji YouTuberi u regiji, pod redateljskom palicom JoomBoosa, pripremaju drugu sezonu koja će zaludjeti generaciju Z, ali i sve ljubitelje tinejdžerskih serija. Neki kažu da se produkcijski Teini dnevnici, mogu mjeriti s Netflixovim hitovima 'Elite' ili 'The Society', a s obzirom na sve nagrade koje je prva sezona dosad osvojila, praksa dokazuje da ove tvrdnje nisu nimalo iluzorne.

24sata pomeo konkurenciju te uzeo čak 14 prestižnih nagrada
24sata pomeo konkurenciju te uzeo čak 14 prestižnih nagrada

Naime, Teini dnevnici prije nekoliko su mjeseci na prestižnom međunarodnom natjecanju native oglašavanja - Native Advertising Awards - osvojili čak dvije važne nagrade. Zlato u kategoriji 'Najbolje korištenje AFP web TV-a' te broncu u kategoriji 'Najbolje korištenje YouTubea'. Prva sezona Teinih dnevnika s ukupno osam epizoda dosad je skupila više od 7,3 milijuna pregleda. Najgledaniju epizodu prve sezone pogledalo je više od 441.000 genzeovaca - dok je istovremeno najgledaniju emisiju na domaćoj televiziji pogledalo čak 61% manje mladih. Podaci su to Nielsena i YouTube Analyticsa iz rujna 2020. godine. 

 

 

Inovativan način integracije sponzora u sadržaj

JoomBoos zna kako prilagoditi svaki sadržaj brendu i svakom klijentu te pružiti najkvalitetniji i najbolji mogući proizvod. Odmicanje od ‚već viđenog' sadržaja, postignuto je tako što smo genzeovcima pristupili jezikom – genzeovaca. Pratili smo život srednjoškolke u njenim svakodnevnim zgodama i nezgodama vezanim za školu, prijatelje i ljubav. U samu seriju, na nenametljiv način, integriran je lik koji je postao dijelom glumačke postave. 

 

 

Serijal skečeva 'Ej, nisam ti rekao' ujedno najavljuje novu sezonu serije

Potaknuti uspjesima, osvojenim nagradama te odličnim reakcijama publike, JoomBoos je ponovno prionuo na posao i tako je skovan serijal skečeva koji ujedno najavljuje i nastavak popularne serije Teini dnevnici. Serijal skečeva ‚Ej, nisam ti rekao...‘ na scenu ponovno stavlja YouTubere i poznate mlade glumce iz serije koji će nastaviti osvajati srca publike novim zgodama (i nezgodama) u svojoj školi. Poseban je naglasak ovog puta na TikToku, trenutno najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu gdje će JoomBoos objavljivati dosad neviđene snimke te ekskluzivan sadržaj sa snimanja Teinih dnevnika i dodatno pojačati interakciju s publikom.

 

 

Najprivlačnija i najjača medijska platforma za generacije Z i Alfa

JoomBoos je trenutno najjača medijska platforma za generacije Z i Alfa, s više od 43 milijuna* kontakata prosječno mjesečno na čak šest različitih platformi u Hrvatskoj i regiji, prema podacima s naših platformi. JoomBoos originalna produkcija je premium sadržaj za mlade ne samo u Hrvatskoj, već i mnogo šire, a čak 91 posto** pripadnika generacije Z gleda gleda sadržaje na JoomBoosu. JoomBoos je također i broj 1 medijski brend na TikToku, trenutno najhot aplikaciji za mlade u svijetu. Vođeni prijašnjim uspjesima i poučeni svime što su dosad ostvarili, iz JoomBoosa spremno koračaju ka novim pobjedama i pripremaju najbolje, najzanimljivije, najtrendy i najviralnije sadržaje. 

Pratite JoomBoos i uživajte u sadržajima!
 

*prema izvorima: YouTube, TikTok, Instagram, Facebook, JoomBoos Videostar

**Ipsos & JoomBoos istraživanje o generaciji Z iz 2019. godine

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 8
Hrvatska dobila predstavnika u globalnom finalu natjecanja točenja i serviranja piva
PROMO

Hrvatska dobila predstavnika u globalnom finalu natjecanja točenja i serviranja piva

Na nacionalnoj završnici globalnog edukativnog programa Heineken® Star Quality Andrija Premec proglašen je barmenom koji je najbolje svladao ritual točenja i serviranja piva te će predstavljati Hrvatsku krajem studenog u Amsterdamu
1 sjajna ideja, 8 gradova i 50.000 ljudi koji danas malo bolje stoje!
PROMO

1 sjajna ideja, 8 gradova i 50.000 ljudi koji danas malo bolje stoje!

Zasluženo osvojen SoMo Borac u kategoriji digitalni OOH
Učinite digitalno upravljanje mirovinom mogućim
PROMO

Učinite digitalno upravljanje mirovinom mogućim

Besplatnom mobilnom aplikacijom Raiffeisen mirovinskih fondova možete brzo, lako i sigurno upravljati svojom mirovinskom štednjom