Obavijesti

News

24sata pomeo konkurenciju te uzeo čak 14 prestižnih nagrada

24sata pomeo konkurenciju te uzeo čak 14 prestižnih nagrada

24sata posljednjih nekoliko godina na ovom natjecanju osvaja brojne nagrade za kampanje svog nativea studija, a i ove se okrunio s nevjerojatnih 14 nagrada, uključujući 7 zlata, 4 srebra i 3 bronce

Native Advertising Awards najrelevantnije je međunarodno natjecanje u području native oglašavanja. Pobjednike natjecanja bira stručni žiri u konkurenciji iz više od 30 zemalja koja uključuje velike europske i svjetske medijske kuće poput CNN-a, New York Timesa, Schibsteda i drugih.

Ovogodišnja dodjela održana je online u srijedu. Po prvi puta se preselila s berlinske pozornice u livestream izdanje, a vodio ju je Jesper Laursen, osnivač Native Advertising Instituta.

24sata posljednjih nekoliko godina na ovom natjecanju osvaja brojne nagrade za kampanje svog nativea studija, a i ove se okrunio s nevjerojatnih 14 nagrada, uključujući 7 zlata, 4 srebra i 3 bronce. 

Rekord u Berlinu: 24sata uzeo 20 svjetskih native nagrada!
Rekord u Berlinu: 24sata uzeo 20 svjetskih native nagrada!

Od ukupno 28 kategorija, 24sata je osvojio nagrade u čak 14 kategorija. Ono na što smo posebno ponosni je bronca za Native studio 24sata u kategoriji Native studio godine s manje od 20 zaposlenika, što još jednom dokazuje da native rješenja 24sata dosežu visoku razinu kvalitete u Hrvatskoj, ali i u svijetu.

Također, dokaz da je native tim predvođen izvrsnim stručnjakom potvrđuje nagrada za najboljeg native stručnjaka godine koju je dobio Ante Franotović, direktor marketinga 24sata. S njime u konkurenciji za ovu prestižnu nagradu bili su direktorica native studija Schibsteda, najveće skandinavske medijske kuće i voditelj Seznam native studija, u vlasništvu jednog od najjačih čeških medija.

#pinkypromiss, najnagrađivanija je kampanja 24sata na ovom natjecanju. Ova edukativna kampanja čija je poruka snažno odjeknula krajem prošle godine, pokrenuta je u partnerstvu s udrugama Nismo same, Sve za nju, Europa Donna Hrvatska i Klinikom za tumore Zagreb, pod sponzorstvom Roche Hrvatska, kojima se ovim putem zahvaljujemo na povjerenju i suradnji.

Kampanja kojoj je cilj podizanje svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke provodila se na portalima grupacije 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA. Kako bi čitateljice stvorile naviku samopregleda, pozivane su na #pinkypromiss – dogovor između dvije prijateljice da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke.

Čak četiri projekta 24sata u finalu natjecanja MIXX
Čak četiri projekta 24sata u finalu natjecanja MIXX

Kampanja je lansirana uz edukativni video Udruge Nismo same u kojem Ida Prester demonstrira samopregled dojki, a pratili su ju i izvanredni rezultati, a između ostalog zahvaljujući kampanji #pinkypromiss čak osam žena otkrilo je rak dojke u ranoj fazi i dobilo priliku za potpuno izlječenje.

Osim #pinkypromissa, sjajan uspjeh ostvarila je i YouTube serija Teini dnevnici (za klijenta Zvijezda) – najpopularnija i najgledanija teen serija u kojoj su mlade glumačke nade i najpopularniji YouTuberi u regiji zajedno su pripremili sezonu koja je u potpunosti zaludjela generaciju Z.

Također, nagrađen je i projekt Chill&Grill, u suradnji s klijentom Podravka. Ovaj najveći hrvatski street food festival ove je godine preseljen na naše online platforme na kojima je uspio okupiti tisuće Hrvata uz sjajne recepte, glazbu i druge zabavne formate.

A kampanja koja je odnijela medalje za najbolju seriju članaka i korištenje teksta je još jedna kampanja s plemenitim ciljem – Uključi savjest, u kojoj smo se zajedno s Udruženjem proizvođača piva, slada i hmelja borili protiv maloljetničke konzumacije alkohola i poslali važnu poruku.

Prihod od novogodišnjeg dvobroja 24sata bit će uplaćen za pomoć stradalima u potresu
Prihod od novogodišnjeg dvobroja 24sata bit će uplaćen za pomoć stradalima u potresu

Studio 24sata do sada broji više od 70 domaćih i međunarodnih nagrada. U svojoj širokoj lepezi usluga nudi strateško planiranje, kreiranje kreativnih rješenja, produkciju i distribuciju sadržaja na svojim platformama, a u pristupu svim komunikacijskim rješenjima nit vodilja su svakako potrebe klijenata, a u njemu rade vrhunski eksperti s dugogodišnjim iskustvom rada u kreativnim agencijama.

Osim nagrada za native oglašavanje, 24sata je od svoje pojave na tržištu nagrađen brojnim priznanjima za kvalitetan rad pa tako ukupno brojimo gotovo 150 domaćih i međunarodnih nagrada.

Kvalitetne kampanje i otežanim uvjetima rada

"I ove godine je Native studio 24sata nagrađen na najvažnijem native festivalu. Ponosni smo na svaku od ovih 14 nagrada jer u otežanim uvjetima rada 2020. godine to nije bio nimalo lak zadatak, a iznimna kvaliteta native oglašavanja na 24sata potvrđena je na globalnoj razini. Zahvalni smo klijentima na povjerenju i otvorenom, partnerskom odnosu koji nam je to omogućio kao i cijelom timu i brojnim divnim ljudima unutar kompanije na predanosti, trudu i strpljenju kad je bilo najteže." izjavila je Mirta Dabić, Chief Creative Content Producer u 24sata.

"Kao i ostali mediji u doba korona krize morali smo prilagoditi načine na koje pristupamo klijentu, publici te ostvarujemo zajedničke ciljeve. Upravo tu su naši kreativci imali slobodnije ruke – pokazati kako razumiju našu publiku, kako su joj podrška i motivacija. Ova priznanja pokazuju kako smo uspjeli i pomaknuli granice!
 
Ponosan sam na našu tinejđersku seriju, čije snimanje smo odgađali više puta zbog korona mjera, koja je u konačnici rezultirala fenomenalnim uspjehom – ona je nagledanija dramska serija za genZ i Alpha i to ne samo u Hrvatskoj nego i u regiji, gledaniji smo od serija u istom targetu na nacionalnim televizijama u regiji što potvrđuju i podaci Nilesena.Trenutno pripremamo drugu sezonu i ova nagrada je ogromna motivacija cijelom timu.
 
Pinkypromiss je priča koju nastavljamo - jer osim ovih priznanja, postoji i ono puno važnije, osam rano otkrivenih slučajeva raka i sve one koji su zahvaljujući ovoj akciji motivirane porukama o samopregledu. U ovoj godini pokazalo se kako je teško imati utjecaj jer korona, potresi i ostale tragedije koje su nas zatekle sigurno su stavile naglasak na ono što je doista važno. Naše kampanje bile su prvenstveno podrška našoj publici, a klijenti su to prepoznali."
 izjavio je Matej Lončarić, direktor videa, JoomBoosa i miss7.

 

Popis svih osvojenih nagrada

Native studio 24sata - bronca za Native studio godine ispod 20 zaposlenika

Ante Franotović - Native marketing stručnjak godine

#pinkypromiss

Najbolje korištenje native oglašavanja kroz e-mail - Zlato
Najbolja native strategija - Zlato
Najefikasnija native kampanja - Zlato
Najkreativnija native kampanja - Srebro
Najbolja native B2C kampanja - Zlato
Najbolja native kampanja s malim budžetom - Srebro
Najbolja native kampanja s aktivacijom korisnika - Zlato

Teini dnevnici:    

Najbolje korištenje YouTubea - Bronca
Najbolje korištenje AFP web TV-a - Zlato
                
Chill&Grill:       

Najbolja native kampanja s aktivacijom korisnika - Srebro
               
Uključi savjest:   

Najbolje korištenje teksta - Bronca
Najbolji serijal sponzoriranih članaka - Srebro

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja
NEVJEROJATNI DETALJI

Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja

Godišnje odlazi više od 50 milijuna eura za kupnju bolničkih uređaja mimo planiranirane nabave. Ministar sam odlučuje što će odobriti bez kontrole. Sporna tri mikroskopa nisu jedini koji su kupljeni na spornim natječajima
Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'
JESTE LI GA OSJETILI?

Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'

Magnitude su iznosile 3.5 i 3.2 po Richteru
Mladić (23) omamio muškarca i bacio ga u rijeku da se utopi kako bi se dokopao BMW-a
UBOJSTVO U KARLOVCU

Mladić (23) omamio muškarca i bacio ga u rijeku da se utopi kako bi se dokopao BMW-a

Nakon prijavljenog nestanka, policija je odmah započela opsežno kriminalističko istraživanje s obzirom da su okolnosti nestanka ukazivale na moguće počinjenje kaznenog djela.