24sata posljednjih nekoliko godina na ovom natjecanju osvaja brojne nagrade za kampanje svog nativea studija, a i ove se okrunio s nevjerojatnih 14 nagrada, uključujući 7 zlata, 4 srebra i 3 bronce
24sata pomeo konkurenciju te uzeo čak 14 prestižnih nagrada
Native Advertising Awards najrelevantnije je međunarodno natjecanje u području native oglašavanja. Pobjednike natjecanja bira stručni žiri u konkurenciji iz više od 30 zemalja koja uključuje velike europske i svjetske medijske kuće poput CNN-a, New York Timesa, Schibsteda i drugih.
Ovogodišnja dodjela održana je online u srijedu. Po prvi puta se preselila s berlinske pozornice u livestream izdanje, a vodio ju je Jesper Laursen, osnivač Native Advertising Instituta.
24sata posljednjih nekoliko godina na ovom natjecanju osvaja brojne nagrade za kampanje svog nativea studija, a i ove se okrunio s nevjerojatnih 14 nagrada, uključujući 7 zlata, 4 srebra i 3 bronce.
Od ukupno 28 kategorija, 24sata je osvojio nagrade u čak 14 kategorija. Ono na što smo posebno ponosni je bronca za Native studio 24sata u kategoriji Native studio godine s manje od 20 zaposlenika, što još jednom dokazuje da native rješenja 24sata dosežu visoku razinu kvalitete u Hrvatskoj, ali i u svijetu.
Također, dokaz da je native tim predvođen izvrsnim stručnjakom potvrđuje nagrada za najboljeg native stručnjaka godine koju je dobio Ante Franotović, direktor marketinga 24sata. S njime u konkurenciji za ovu prestižnu nagradu bili su direktorica native studija Schibsteda, najveće skandinavske medijske kuće i voditelj Seznam native studija, u vlasništvu jednog od najjačih čeških medija.
#pinkypromiss, najnagrađivanija je kampanja 24sata na ovom natjecanju. Ova edukativna kampanja čija je poruka snažno odjeknula krajem prošle godine, pokrenuta je u partnerstvu s udrugama Nismo same, Sve za nju, Europa Donna Hrvatska i Klinikom za tumore Zagreb, pod sponzorstvom Roche Hrvatska, kojima se ovim putem zahvaljujemo na povjerenju i suradnji.
Kampanja kojoj je cilj podizanje svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke provodila se na portalima grupacije 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA. Kako bi čitateljice stvorile naviku samopregleda, pozivane su na #pinkypromiss – dogovor između dvije prijateljice da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke.
Kampanja je lansirana uz edukativni video Udruge Nismo same u kojem Ida Prester demonstrira samopregled dojki, a pratili su ju i izvanredni rezultati, a između ostalog zahvaljujući kampanji #pinkypromiss čak osam žena otkrilo je rak dojke u ranoj fazi i dobilo priliku za potpuno izlječenje.
Osim #pinkypromissa, sjajan uspjeh ostvarila je i YouTube serija Teini dnevnici (za klijenta Zvijezda) – najpopularnija i najgledanija teen serija u kojoj su mlade glumačke nade i najpopularniji YouTuberi u regiji zajedno su pripremili sezonu koja je u potpunosti zaludjela generaciju Z.
Također, nagrađen je i projekt Chill&Grill, u suradnji s klijentom Podravka. Ovaj najveći hrvatski street food festival ove je godine preseljen na naše online platforme na kojima je uspio okupiti tisuće Hrvata uz sjajne recepte, glazbu i druge zabavne formate.
A kampanja koja je odnijela medalje za najbolju seriju članaka i korištenje teksta je još jedna kampanja s plemenitim ciljem – Uključi savjest, u kojoj smo se zajedno s Udruženjem proizvođača piva, slada i hmelja borili protiv maloljetničke konzumacije alkohola i poslali važnu poruku.
Studio 24sata do sada broji više od 70 domaćih i međunarodnih nagrada. U svojoj širokoj lepezi usluga nudi strateško planiranje, kreiranje kreativnih rješenja, produkciju i distribuciju sadržaja na svojim platformama, a u pristupu svim komunikacijskim rješenjima nit vodilja su svakako potrebe klijenata, a u njemu rade vrhunski eksperti s dugogodišnjim iskustvom rada u kreativnim agencijama.
Osim nagrada za native oglašavanje, 24sata je od svoje pojave na tržištu nagrađen brojnim priznanjima za kvalitetan rad pa tako ukupno brojimo gotovo 150 domaćih i međunarodnih nagrada.
Kvalitetne kampanje i otežanim uvjetima rada
"I ove godine je Native studio 24sata nagrađen na najvažnijem native festivalu. Ponosni smo na svaku od ovih 14 nagrada jer u otežanim uvjetima rada 2020. godine to nije bio nimalo lak zadatak, a iznimna kvaliteta native oglašavanja na 24sata potvrđena je na globalnoj razini. Zahvalni smo klijentima na povjerenju i otvorenom, partnerskom odnosu koji nam je to omogućio kao i cijelom timu i brojnim divnim ljudima unutar kompanije na predanosti, trudu i strpljenju kad je bilo najteže." izjavila je Mirta Dabić, Chief Creative Content Producer u 24sata.
"Kao i ostali mediji u doba korona krize morali smo prilagoditi načine na koje pristupamo klijentu, publici te ostvarujemo zajedničke ciljeve. Upravo tu su naši kreativci imali slobodnije ruke – pokazati kako razumiju našu publiku, kako su joj podrška i motivacija. Ova priznanja pokazuju kako smo uspjeli i pomaknuli granice!
Ponosan sam na našu tinejđersku seriju, čije snimanje smo odgađali više puta zbog korona mjera, koja je u konačnici rezultirala fenomenalnim uspjehom – ona je nagledanija dramska serija za genZ i Alpha i to ne samo u Hrvatskoj nego i u regiji, gledaniji smo od serija u istom targetu na nacionalnim televizijama u regiji što potvrđuju i podaci Nilesena.Trenutno pripremamo drugu sezonu i ova nagrada je ogromna motivacija cijelom timu.
Pinkypromiss je priča koju nastavljamo - jer osim ovih priznanja, postoji i ono puno važnije, osam rano otkrivenih slučajeva raka i sve one koji su zahvaljujući ovoj akciji motivirane porukama o samopregledu. U ovoj godini pokazalo se kako je teško imati utjecaj jer korona, potresi i ostale tragedije koje su nas zatekle sigurno su stavile naglasak na ono što je doista važno. Naše kampanje bile su prvenstveno podrška našoj publici, a klijenti su to prepoznali." izjavio je Matej Lončarić, direktor videa, JoomBoosa i miss7.
Popis svih osvojenih nagrada
Native studio 24sata - bronca za Native studio godine ispod 20 zaposlenika
Ante Franotović - Native marketing stručnjak godine
#pinkypromiss
Najbolje korištenje native oglašavanja kroz e-mail - Zlato
Najbolja native strategija - Zlato
Najefikasnija native kampanja - Zlato
Najkreativnija native kampanja - Srebro
Najbolja native B2C kampanja - Zlato
Najbolja native kampanja s malim budžetom - Srebro
Najbolja native kampanja s aktivacijom korisnika - Zlato
Teini dnevnici:
Najbolje korištenje YouTubea - Bronca
Najbolje korištenje AFP web TV-a - Zlato
Chill&Grill:
Najbolja native kampanja s aktivacijom korisnika - Srebro
Uključi savjest:
Najbolje korištenje teksta - Bronca
Najbolji serijal sponzoriranih članaka - Srebro
Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja
Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'
Mladić (23) omamio muškarca i bacio ga u rijeku da se utopi kako bi se dokopao BMW-a