Štićenice Centra za djecu Zagreb uspješno su savladale osnove kuhanja te su im uručeni certifikati o pohađanju Kaufland škole kuhanja
Škola kuhanja za štićenike doma za djecu
Djeca koja odrastaju u centrima za djecu bez roditelja ili bez adekvatne roditeljske skrbi često nemaju priliku sudjelovati u pripremi obroka jer svoje obroke dobivaju poslužene i unaprijed pripremljene iz profesionalnih kuhinja. Nesudjelovanjem u svakodnevnoj pripremi jela, kuhanju i pečenju ili pak pranju suđa i pospremanju, nalaze se u nepovoljnijem položaju u odnosu na svoje vršnjake koji su odrastali u obiteljskim domovima.
Kaufland je svoj doprinos ublažavanju ovog problema dao u vidu kulinarske radionice – domaći teren za ovaj lanac trgovina kojemu su svježina i širina asortimana imperativi. Praktično školovanje koje je Kaufland pripremio za štićenice Dječjeg doma Zagreb u Aspirinoj gastro-akademiji sastojalo se od šest kulinarskih radionica tijekom kojih su polaznice stekle potrebna znanja i uspješno savladale osnove kuhanja. Kroz 6 susreta kulinarske radionice polaznice su tako pripremale sve od fritaje, preko variva, do tjestenina i rižota. U tajne kulinarskog svijeta uputili su ih chefovi Davor Tomljanović, Gostimir Dragić i Nikša Boban, a na finalnoj radionici pridružila se i slastičarka Ivana Čuljak koja ih je poučila pripremi raznih deserata.
Po uspješnom završetku Kaufland škole kuhanja polaznicama su uručeni certifikati, a voditeljica korporativnih komunikacija Kauflanda, Marija Franić, izjavila je: „Nadamo se da će ovaj projekt djeci iz Doma biti vjetar u leđa za jednostavniji prelazak u samostalni život. Na radionici smo upoznali 11 snažnih mladih žena koje su pokazale velik interes za kulinarstvo i slastičarstvo. Drago nam je što smo im mogli biti podrška na njihovom putu u samostalnost i svakako nastavljamo dalje osluškivati potrebe zajednice u kojoj poslujemo.“
Više o projektu na: https://tvrtka.kaufland.hr/ljudi-okolis/drustveni-angazman/ostale-aktivnosti.html
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
Peugeot je spreman za budućnost!