Obavijesti

Promo sadržaj

Put je drugačiji, cilj je uvijek isti

Put je drugačiji, cilj je uvijek isti

OTP banka d.d. s ponosom predstavlja svoju novu kampanju u kojoj u olimpijskoj godini upravo hrvatski olimpijci stvaraju jedinstvenu himnu, svatko u svom sportu, pružajući nam kratak uvid u sav trud, posvećenost i požrtvovnost koji omogućuju uspjeh i pobjedu kao zajednički cilj.

Dakle, iako je cilj svima isti, svatko od njih ide svojim putem da bi došao do tog cilja. Upravo tako su kreatori kampanje i došli do njenog slogana „Put je drugačiji, cilj je uvijek isti.“.

Ovaj se slogan savršeno uklopio u postojeću komunikacijsku platformu OTP banke koja tvrdi da „Može i drugačije“ i da su drugačija banka koja svojim nastojanjima stvara uvjete da novim generacijama ostavi drugačiji, bolji svijet.

Upravo je i briga za sport u Hrvatskoj jedna od bitnih stavki tog nastojanja i angažmana koje OTP banka izražava svojim aktivnostima od podrške različitim sportskim klubovima do brige o poticanju bavljenja sportom onih najmanjih. Sva ta nastojanja su zaokružena jednim vrlo logičkim slijedom kada je OTP banka od početka 2024. godine postala platinastim sponzorom Hrvatskog olimpijskog odbora.

Vrhunski rezultati su ono čemu teže i vrhunski sportaši i banka kojoj je poslovni cilj isporučiti vrhunsku uslugu svim svojim klijentima i ostati banka prvog izbora svakome od njih.

I zato su hrvatski olimpijci i OTP banka savršeni spoj za novu kampanju, jer zajedno pomiču granice, vjerujući da može i drugačije!

Kampanja je okupila neke od naših najboljih sportaša, naravno olimpijce: braću veslače Sinković i braću jedriličare Fantela, tenisačicu Anu Konjuh, džudašicu Barbaru Matić, atletičarku Mateu Parlov Koštro te strijelca Giovannija Cernogorza.

Sportaši su, svatko u svom sportu, pokazali svu predanost u postizanju uspjeha te su, kroz svoj čudesni talent, stvorili specifične zvukove koji objedinjeni u jedan pobjednički ritam, postaju već spomenuta himna kampanje.

Dodatna posebnost ovog projekta je što je u režiju spota uključeno više režisera različitih vizualnih afiniteta, a riječ je o Istoku Tornjanskom, Filipu Filkoviću Philtzu te Hrvoju Škurli. Sve scene su kamerom zabilježili

vrhunski snimatelji Damjan Radovanović i Ante Cvitanović, a u produkciji su korišteni dronovi, kamere pričvršćene na razna vozila, podvodne kamere te Bolt, robotska ruka upravljana kompjuterom.

Kreiranje foto-vizuala je povjereno dvojici vrsnih fotografa Tomislavu Možeu i Damiru Žižiću.

Produkcija kampanje povjerena je produkcijskoj kući Producenti, dok je kreativni koncept potpisala agencija Pink Moon. Ne propustite pogledati i poslušati ovaj izuzetan spot!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Kako murali na trafostanicama pridonose blagdanskoj atmosferi u Zagrebu?
PROMO

Kako murali na trafostanicama pridonose blagdanskoj atmosferi u Zagrebu?

U dane Adventa, kada ulicama i trgovima Zagreba prolaze deseci tisuća ljudi iz Hrvatske i inozemstva, a grad je osvijetljen i ukrašen najljepše u cijeloj godini, elektroenergetski sustav grada svojim pouzdanim radom omogućuje da se Božić doista doživi kao blagdan svjetla.
Ljubitelji piva, znate li da možete osvojiti Renault Captur? Imamo sve detalje nagradne igre
PROMO

Ljubitelji piva, znate li da možete osvojiti Renault Captur? Imamo sve detalje nagradne igre

Kozel i Pilsner Urquell organiziraju genijalnu nagradnu igru
Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati
VRLO VAŽNO

Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati

Stopa kolorektalnog raka među osobama mlađima od 50 godina raste od 1990-ih, a točan razlog ovog porasta još nije poznat. Stručnjaci smatraju da je uzrok povezan sa stilom života i okolišnim faktorima