Obavijesti

Promo sadržaj

Ljubitelji piva, znate li da možete osvojiti Renault Captur? Imamo sve detalje nagradne igre

Ljubitelji piva, znate li da možete osvojiti Renault Captur? Imamo sve detalje nagradne igre

Kozel i Pilsner Urquell organiziraju genijalnu nagradnu igru

Na hrvatskom su tržištu već dugi niz godina prepoznatljivi okusi piva iza kojeg stoje vrhunski brendovi Kozel i Pilsner Urquell koji su kroz godine stekli povjerenje i ljubav brojnih obožavatelja.

Oba brenda, koji dolaze iz srca pivarske tradicije, pružaju vrhunske okuse i autentičan doživljaj, a svojom dugogodišnjom prisutnošću na tržištu postali su ne samo sinonim za kvalitetu, već i nezaobilazni dio pivske kulture.

Kozel, s prepoznatljivim bogatim i delikatnim okusom, idealno je pivo za osvježenje tijekom dana, ili za opuštanje nakon uspješno obavljenog posla – i tako sve od 1874. godine do danas. S druge pak strane, Pilsner Urquell na tržištu je prisutan već 180 godina, nudeći kombinaciju nenametljiva okusa koji se odlično uklapa u različite prilike.

press

Godinama oduševljavaju generacije

Kroz godine ovaj je brend također postao svojevrstan simbol izvrsnosti i tradicije, čime je stekao status kultnog piva diljem svijeta. U Hrvatskoj njegova prisutnost potvrđuje da je i dalje jedan od najpoželjnijih izbora za sve ljubitelje kvalitetnog piva koji traže autentičnost, sofisticiranost i bogatstvo okusa.

Oba su piva na tržištu prisutna godinama, u različitim političkim i povijesnim događajima, ali tijekom tih promjena, kvaliteta ovih brendova ostala je konstantna, stekavši status simboličnog piva koje povezuje generacije.

Od prvih dana, kada se javljaju kao revolucija u svijetu pivarstva, proširili su se diljem svijeta, uživajući u popularnosti na mnogim egzotičnim i neobičnim lokacijama, zahvaljujući ljubiteljima piva koji nisu oklijevali podijeliti svoje oduševljenje.

press

Sudjelujte u sjajnoj nagradnoj igri

Ova su dva brenda odlučila nagraditi svoje najvjernije potrošače, osiguravši sjajnu nagradnu igru koja se trenutno odvija u svim Spar i Interspar poslovnicama diljem Hrvatske.

Naime, sve do 31. prosinca ove godine, kupovinom minimalno dva Kozel Premium, Kozel Dark ili Pilsner Urquell piva u limenci ili boci, u bilo kojoj Spar ili Interspar trgovini možete sudjelovati u nagradnoj igri.

Sve što je potrebno je upisati broj računa te osobne podatke, kao i priložiti fotografiju računa na službenim stranicama nagradne igre. Glavna nagrada je Renault Captur, čije će izvlačenje pobjednika biti 3. siječnja 2025. godine.

Osim automobila, organizatori nagradne igre poklanjaju i 20 poklon-bonova u iznosu od 200 eura te 12x kartona Kozel Premium piva. U nagradnoj igri mogu sudjelovati sve punoljetne fizičke osobe s prebivalištem ili prijavljenim dugotrajnim (privremenim ili trajnim) boravištem u Republici Hrvatskoj. Detaljna pravila nagradnog natječaja potražite ovdje.

press

Sinonimi za tradiciju i uspjeh

Kozel i Pilsner Urquell nisu samo brendovi; oni su priča o tradiciji, inovaciji i izvrsnosti koja se prenosi kroz generacije. Njihova dugogodišnja prisutnost na hrvatskom tržištu i nastojanje da zadovolje ukuse najzahtjevnijih potrošača čini ih nezaobilaznim igračima na pivskom tržištu.

S obzirom na svoju bogatu povijest, posvećenost kvaliteti i stalnu inovativnost, Kozel i Pilsner Urquell i dalje ostaju omiljeni izbor za sve ljubitelje piva u Hrvatskoj, čineći pivsku ponudu raznovrsnijom i bogatijom za sve koji cijene izvrsnost u svakom gutljaju.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Kako murali na trafostanicama pridonose blagdanskoj atmosferi u Zagrebu?
PROMO

Kako murali na trafostanicama pridonose blagdanskoj atmosferi u Zagrebu?

U dane Adventa, kada ulicama i trgovima Zagreba prolaze deseci tisuća ljudi iz Hrvatske i inozemstva, a grad je osvijetljen i ukrašen najljepše u cijeloj godini, elektroenergetski sustav grada svojim pouzdanim radom omogućuje da se Božić doista doživi kao blagdan svjetla.
Htio je biti modni dizajner pa umjesto toga postao keramičar i klesar
PROMO

Htio je biti modni dizajner pa umjesto toga postao keramičar i klesar

Bio je jedan od prvih građevinara koji je iskoristio potencijal društvenih mreža, a danas govori o tome zašto je prestao biti dio online zajednice.
Pogledajte božićno izdanje Koordinacije
PROMO

Pogledajte božićno izdanje Koordinacije

14. ovosezonska epizoda Koordinacije emitirana je 18. prosinca 2024., a teme koje ste mogli pogledati su više nego zanimljive.