Obavijesti

Promo sadržaj

Pažnja! Počinje ukrcavanje za let u Katar, zauzmi jedno od 122 mjesta u Germania avionu

Pažnja! Počinje ukrcavanje za let u Katar, zauzmi jedno od 122 mjesta u Germania avionu

Evo što trebate napraviti da biste osigurali mjesto u Germania avionu.

Počinje ono što se čekalo – ukrcavanje u GERMANIA AVION koji leti za Katar

Od danas 2. svibnja pa sve do 13. lipnja, u prvoj rundi natjecanja, Germanijin igrač koji tog dana bude imao dobitni listić s najvećim tečajem osigurat će sebi mjesto na ovom ekskluzivnom letu! 

Natjecanja u Germaniji uvijek okupe najbolje kladioničare iz cijele zemlje i nema sumnje da će tako biti i sada. Ovog puta spremne su nagrade koje ne smiješ propustiti. Ovog puta nagrade dijelimo svakog dana natjecanja. Ovog puta nagrade su karte za Germania avion! 

Priključi se natjecanju jer imaš priliku uživo svjedočiti stvaranju povijesti. Natjecanje se održava u dva kruga. Prvi krug natjecanja traje od 2.5. do 13.6., a drugi krug kreće od 20.8 i traje do 6.11. Dakle, ukupno 122 dana, i svakog dana imat ćemo po jednog novog putnika za Katar. 

Pred tobom su 122 prilike da osiguraš svoje mjesto u Germania avionu. Svakog dana pobjednik je natjecatelj koji ima dobitan listić s najvećim pogođenim tečajem uz uvjet od najmanje četiri para po listiću i minimalni pojedinačni tečaj od 1,35. 

Konkurencija će biti ogromna, ali u Germania avionu ima dovoljno mjesta za sve. Nadamo se da se vidimo u Kataru. 

Više o natjecanju pročitaj ovdje

Zaigraj i budi pobjednik! 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot