Obavijesti

Promo sadržaj

Od novih proizvoda do modela poslovanja – održiva budućnost s Markom Shaylerom

Od novih proizvoda do modela poslovanja – održiva budućnost s Markom Shaylerom
4

Održivi razvoj daleko je od prolaznoga trenda, a novo izdanje HOWtoWOW radionice u ambijentu Garden Breweryja 7. lipnja svima će zainteresiranima otkriti novi svijet zelenih ideja uz Mastercardove pakete.

Od pojedinca pa sve do velikih tvrtki i brendova – imperativ je današnjice razmišljati i djelovati održivo, stoga je krajnje vrijeme da počnemo dizajnirati za bolju budućnost. Misija je to i sljedećega izdanja u produkciji HOWtoWOW akademije: 7. lipnja 2022. u magičnom prostoru Garden Breweryja održat će se radionica Sustainable Innovation, koja će pomoći raskrinkati greenwashing te otkriti kako razviti neodoljive nove proizvode, održive modele poslovanja i svježe načine razmišljanja. 

HOWtoWOW akademija već devetu sezonu svim sudionicima industrije tržišnih komunikacija, bili oni agencije ili oglašivači, omogućuje pristup najboljim svjetskim praksama i vrhunskim stručnjacima kako bi kroz nova znanja osigurali još svjetliju budućnost struke, a zahvaljujući podršci Mastercarda u Zagreb na pragu ljeta s novom dozom inspiracije stiže Mark Shayler. Da je ovaj stručnjak za održivost, inovacije i poduzetništvo te jedan od najkarizmatičnijih britanskih govornika ujedno najpoznatiji miljenik HOWtoWOW publike, potvrđuju i najviše ocjene (5,0) njegovih nezaboravnih coaching sesija. 

Kad nije na pozornici, radi kao konzultant i tvrtkama pomaže stvoriti nenadmašne strategije, proizvode i poslovne modele globalnim tvrtkama kao što su Amazon, Nike, Coca Cola, Unilever, Proctor and Gamble te IKEA. Nakon savjeta o besprijekornom javnom nastupu te radionice o stvaranju autentičnoga biznisa u očaravajućim Rastokama u sklopu HOWtoWOW akademije, Shayler se vraća kako bi mantre o ekologiji i boljem svijetu svim polaznicima pomogao provesti u kvalitetna djela, a u osunčanoj atmosferi Garden Breweryja inspirativnih ideja bit će zasigurno napretek. 

O boljoj budućnosti uz organizatore iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) misli i Mastercard, partner ove radionice, koji je za korisnike Mastercard® kartica osigurao ekskluzivne pakete “1 + 1”: za cijenu jedne kotizacije dobivate još jednu gratis! VAŽNO: Broj je ekskluzivnih paketa ograničen, a poseban su dar u sklopu ekskluzivnih paketa i knjige Marka Shaylera.

Ekskluzivni paketi dostupni su na poveznici, a više informacija o HOWtoWOW akademiji pronađite ovdje.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network. 

Pratite ih na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
PROMO

Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept

Osigurajte ugodnu temperaturu u domu tijekom cijele godine uz stručnjake iz Klima Koncepta koji donose savjete za odabir idealnog klima uređaja i dizalice topline uz atraktivne Black Friday popuste
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
PROMO

Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare

Anketa provedena među 902 ispitanika uključuje 621 klijenta Addiko banke
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa
PROMO

Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa

Usluge otkupa zlata i srebra, zaloga zlata te kupovine investicijskog zlata i srebra bit će dostupne u Exclusive Change poslovnicama u City Centeru one West, u Zagrebu, od 19. studenoga te u City Centeru one Split, u Splitu, od 25. studenoga