Obavijesti

Promo sadržaj

Očuvanje kulturne baštine kao bitan segment društveno odgovornog poslovanja

Očuvanje kulturne baštine kao bitan segment društveno odgovornog poslovanja

Ovoga puta Germania Sport donirala je sredstva Viteškom udruženju Kumpanjija iz Blata na Korčuli, pitoresknog gradića u srcu otoka, na području kojega i sama djeluje

U posebnom fokusu društveno odgovornog poslovanja Germanie svakako je kultura i pomoć lokalnoj zajednici, a donacijom Viteškom udruženju Kumpanjija upravo je navedeno stavljeno u fokus.

Viteško udruženje Kumpanjija - Blato temeljna je folklorna udruga u Blatu na Korčuli i jedna od najstarijih hrvatskih povijesnih postrojbi kojoj je glavni cilj očuvanje, njegovanje i promicanje viteškog plesa od boja te cjelokupne bogate kulturno-povijesne baštine. Udruženje je statutarno utemeljeno 1927. g., a svoje korijene vuče iz vojničkih postrojbi srednjeg vijeka te je najbolji promotor Blata i blatskog folklora te Republike Hrvatske u inozemstvu.

Udruženje je također mjesto susreta i okupljanja mladih žitelja kraja, ali čak i mladih internacionalnih gostiju na Međunarodnim folklornim večerima, a upravo su za organizaciju jedne takve večeri utrošena sredstva donacije.

Mačevalački ples izvodi se uz ritam bubnja i zvuk mišnjice. Taj ples od boja prenosi tradiciju narodne vojske koja je u svakom trenutku mogla stupiti u obranu otoka. Zato su se mještani udruživali u narodnu vojsku koja je branila mjesto od napada osvajača. Bubnjar je bubnjajući obilazio mjesto s nagovještajem opasnosti i pozivao na okupljanje, a nakon svake borbe s neprijateljem igrao se viteški ples.

Prostorije Kumpanjije je posjetila menadžerica korporativnih poslova Germanije Sport Kristina Džigurski kako bi uručila donaciju.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot