Obavijesti

Promo sadržaj

Objavljen je cijeli program SoMo Borac konferencije!

Objavljen je cijeli program SoMo Borac konferencije!

TikTok, Google, CME Adria i Mediahuis samo su neke od kompanija čiji predavači dolaze u Zagreb 25. listopada.

Ovogodišnji SoMo Borac održava se za manje od deset dana, a obećava biti najveći do sada, s rekordnim brojem prijava u 16 kategorija koje obuhvaćaju najbolje digitalne projekte iz regije. Svečanoj dodjeli nagrada, koja će se održati 25. listopada u Studentskom centru u Zagrebu, prethodit će druga po redu cjelodnevna konferencija. Dinamičan set predavanja čije teme su bazirane na konkretnim savjetima kako iskoristiti AI u svakodnevnom radu u medijima i marketingu, objavljen je na stranicama SoMo Borca. Cilj konferencije jest pokazati da AI nije samo 'buzzword', već konkretan alat koji pomaže u optimizaciji poslovanja, stvaranju personaliziranog sadržaja, analizi podataka i donošenju boljih odluka. Cijeli program konferencije pogledajte ovdje.

Na SoMo Borac dolaze neka od najistaknutijih imena digitalne scene, a jedna od njih je Liesbeth Nizet, voditeljica monetizacije budućih publika jedne od vodećih europskih medijskih grupacija -  Mediahuis Grupa. Suorganizator natjecanja, Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) pobrinuo se da jedna od vodećih medijskih stručnjakinja u predavanju pod imenom “Enhancing journalism for the next generation” publici prenese savjete kako privući mlađe generacije, a istovremeno zadržati povjerenje i ugled.

Umjetna inteligencija definitivno je sada već neizbježna i neizostavna komponenta, ne samo izdavača, već i brojnih drugih industrija. Na SoMo Borac konferenciji publika neće samo dobiti uvid u mogućnosti primjene iste, već i konkretnu primjenu - savjete, “trikove” i slično. To je vrijednost koju smo mi kao suorganizator prepoznali te unutar HUDI-ja omogućili članovima da kreiraju specifična AI rješenja uz pomoć Google News Initiative i Financial Times Strategies, a sada dali sve od sebe da dovedemo vodeće medijske stručnjake koji će prenijeti vrijedna znanja”, rekao je Ozren Kronja, izvršni direktor HUDI-ja.

Iz vodećih medijskih grupacija dolazi i Stella Litou, CEO u grupi CME Adria i predsjednica Uprave RTL-a Hrvatska koja će objasniti kako uspješno iskoristiti lokalne snage za natjecanje s globalnim divovima u dinamičnom medijskom okruženju. Mnogi drugi medijskih stručnjaci poput Mateja Lončarića (CME Adria, predsjednik HUDI-ja), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria), Hana Bartolović (After5) i brojni drugi.

S druge strane, u advertising dijelu konferencije ispred kompanije, predstavnica TikToka Agnieszka Zamęcka na temelju vlastitih iskustava i znanja, pokazat će kako spajanjem kreativnosti i potencijala TikToka, sa uvidima koje možemo dobiti pomoću umjetne inteligencije, omogućuje brendovima da dopru do željene publike i poboljšaju svoju digitalnu prisutnost. 

Joško Mrndže, Regionalni direktor Googlea za Jadransku regiju, održat će predavanje pod nazivom “The future is now: How Google approaches AI”. Mrndže, koji je otvorio Googleov ured u Hrvatskoj i odgovoran je za razvoj poslovanja u regiji, govorit će o tome kako Google koristi umjetnu inteligenciju za transformaciju industrija i prilagodbu budućnosti koja je već sada prisutna.

Galeb Nikačević, jedan od najpopularnijih podcastera u regiji u svom predavanju će istražiti kako Agelast podcast redefinira pravila medijske produkcije, kreirajući sadržaj izvan tradicionalnih okvira. Raspravljati će se o utjecaju podcast formata na medijski prostor, razlozima rasta popularnosti, utjecaju na novinarstvo, kulturu i marketing, te o budućim trendovima u ovom formatu koji sve više oblikuje suvremeni medijski prostor.

Osim toga, 25. listopada u Zagrebu možete poslušati savjete stručnjake iz Adobea, Infobipa, Sofascorea, MYTY grupe…Konferencija, dodjela i party održat će se u Studentskom centru u Zagrebu, a svoje ulaznice možete kupiti na web stranici SoMo Borca. Pratite i najvažnije novosti, osim na webu, na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
PROMO

Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept

Osigurajte ugodnu temperaturu u domu tijekom cijele godine uz stručnjake iz Klima Koncepta koji donose savjete za odabir idealnog klima uređaja i dizalice topline uz atraktivne Black Friday popuste
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
PROMO

Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare

Anketa provedena među 902 ispitanika uključuje 621 klijenta Addiko banke
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa
PROMO

Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa

Usluge otkupa zlata i srebra, zaloga zlata te kupovine investicijskog zlata i srebra bit će dostupne u Exclusive Change poslovnicama u City Centeru one West, u Zagrebu, od 19. studenoga te u City Centeru one Split, u Splitu, od 25. studenoga