Obavijesti

Promo sadržaj

Novi burger Mate Jankovića u Submarine Burgeru

Novi burger Mate Jankovića u Submarine Burgeru
6

„Zajedno u misiji vraćanja osmijeha na dječja lica“ glavni je cilj društva koje se okupilo oko Submarine Burgera. Jedan od najpoznatijih hrvatskih chefova Mate Janković osmislio je novi burger

„Zajedno u misiji vraćanja osmijeha na dječja lica“ glavni je cilj društva koje se okupilo oko Submarine Burgera. Jedan od najpoznatijih hrvatskih chefova Mate Janković osmislio je novi burger, od čije će se prodaje dio sredstava donirati udruzi CRVENI NOSOVI klaunovidoktori.

Buger i cjelokupna akcija predstavljena je u subotu na Jedanaestom Weekend Media Festivalu u Rovinju gdje će se premijerno novi burger moći probati po prvi puta.

Prigodnog naziva, burger The Red One, sastoji se od domaćeg peciva, 100% junetine iz lokalnog uzgoja, svježe zelene salate, grilanog dimljenog sira, listića kiselih krastavaca, cherry rajčica, domaćih čvaraka te originalnog Matinog umaka.

„Submarine je do sada donirao preko 130 tisuća kuna u razne dobrotvorne svrhe te smo s ovom akcijom suradnju s CRVENIM NOSOVIMA odlučili podignuti na još viši nivo, a u tome nam je sa svojom kreativnošću pomogao Mate Janković, čiji će burger sigurno oduševiti mnoge“, rekao je Luka Jureško iz Submarinea tijekom predstavljanja ove suradnje. 

Podsjetimo kako u Submarineu od samog početka njeguju društveno odgovorno poslovanje pa su u dosadašnjem radu skupljali pelene za djecu tijekom izbjegličke krize, božićnim poklonima pokušali su razveseliti štićenike Doma za nezbrinutu djecu Grada Zagreba, a svake godine u svojim restoranima obilježavaju Dan ružičaste vrpce i Movember. Pomažu i Rugby klubu Zagreb, biciklističkom udruženju Campetto Rijeka, a sponzorirali su i nekoliko biciklističkih utrka.

“Novi burger slijedi temeljne vrijednosti Submarinea - domaće, ali drugačije te vjerujem kako će ova cjelokupna priča stvoriti mnoge pozitivne reakcije i dobra djela”, dodao je Mate Janković.

Nova će akcija biti prisutna u svim Submarine restoranima, odnosno na četiri lokacije u Zagrebu, u Rijeci te Voloskom.

„Sretni smo i uzbuđeni zbog suradnje sa Submarineom, koja traje već treću godinu, a posebno nam se sviđa što nas ove godine u zajedničkoj kampanji podržava i kulinarski velikan. Donirana sredstava, od prodaje burgera The Red One,  uložit ćemo u donošenje osmijeha i radosti kroz redovne klaunodoktorske vizite“, naglasila je Nataša Vrhovec, voditeljica odnosa s javnošću  udruge CRVENI NOSOVI.

Njihova udruga već osmu godinu ostvaruje svoju misiju donošenja životne radosti ljudima koji su bolesni, nemoćni i pate, prvenstveno djeci na liječenju u bolnici.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot