Obavijesti

Promo sadržaj

Mobiteli, popusti, gadgeti: Kako odabrati najbolju božićnu ponudu?

Mobiteli, popusti, gadgeti: Kako odabrati najbolju božićnu ponudu?
3

Ako nešto Hrvati vole kupovati, onda su to mobiteli i pametni uređaji, a vrijeme blagdana i božićne ponude upravo su vrijeme kada se najviše kupuje

Svi operateri tada nude akcijske popuste i u tom mnoštvu ponuda, tarifa, opcija i sitnih slova koje treba razumijeti ponekad se teško snaći, ali i pronaći vrijeme za usporediti i odabrati najbolju vrijednost za svoj novac i ponudu koja odgovara našim potrebama. Što više izbora, to teži odabir.  

I tu onda nastupaju stručnjaci iz kompare.hr, najvećeg hrvatskog nezavisnog servisa za usporedbu cijena, savjetovanje i kupnju osiguranja i telekomunikacijskih usluga koji kažu da im je vrijeme Božića uvijek intenzivnije s pozivima i kupnjom.  

Želje korisnika, pa tako i broj poziva, znatno se povećavaju u ovo vrijeme. Razlog tome je što su korisnici uvjereni da nema boljih akcija i da je sada pravo vrijeme za kupovinu. I dalje Hrvati najviše vole kupovati mobitele i pametne uređaje kako za sebe tako i za poklone bližnjima – priča nam Krunoslav Kovačević, voditelj odjela telekomunikacija u kompare.hr. 

Hit poklon i ovih blagdana su mobilni uređaji i vjerujem da će se taj trend nastaviti. Međutim, dio “kolača” u posljednje vrijeme zauzimaju igraće konzole kao što je Sony PS5 i tableti koji uvijek dobro dođu za zabavu, učenje ili posao – ističe Krunoslav. 

Ali kako odabrati ispravno, kako dobiti najbolju vrijednost za novac? 

Najčešća predrasuda s kojom se stručnjaci kompare.hr servisa susreću od strane korisnika je ona “sve je to isto”. I kad su u pitanju uređaji, kompare.hr stručnjaci se slažu sa svojim korisnicima. 

U velikom broju slučajeva je to gotovo isti uređaj, a razlike budu u “nijansama” kao što su pohrana ili memorija uređaja. Najvažnija razlika je ipak u paketu ili pogodnostima koje su operatori pripremili. Suradnjom s svim operatorima imamo uvid u sve pakete pa korisnike sukladno njihovim željama i potrebama upućujemo gdje mogu dobiti najviše za svoj novac. 

Međutim kada govorimo o tome koja se akcija najviše sviđa Hrvatima, jesu li to povoljniji uređaji, dodatni pokloni ili popusti u tarifama Kruno pojašnjava da je tu ipak razlika u tipu korisnika tj. kupca: 

1. tip korisnika traži pogodnosti i uštedu na paket koji ugovora, ali svoj plan vrlo često zna promijeniti ako ima mogućnost izabrati i uređaj koji dugo ima na listi želja  

2. tip korisnika ciljano traži jedan uređaj i nemaju vremena istraživati sve ponude, te vrlo često dolaze na kompare.hr kako bi usporedili gdje mogu dobiti najviše za svoj novac 

Kada bih morao izdvojiti pogodnost koju korisnici najviše traže, Krunoslav kaže da je to promocija u kojoj novi korisnici prvih nekoliko mjeseci ugovora plaćaju svega nekoliko centi. Zasigurno je lakše kada se u ovom razdoblju visokih iznosa režija, račun za internet, TV i telefon možete platiti svega koji cent. Naravno, tu su i uvijek popularni paketi koji uključuju mobilni uređaj, tablet ili igraću konzolu koji predstavljaju idealne poklone za Božić.

A jesmo li pri kupnji dobili najveću vrijednost za svoj novac najčešće možemo zaključiti tek nakon završetka ugovora s određenim operaterom kada možemo sumirati koliko smo bili zadovoljni uslugom koju smo koristili, koliko smo ju plaćali i na temelju toga odlučiti vrijedi li ili ne. Odabir između sličnih ponuda na tržištu koje na prvo oko imaju identičnu ponudu i samo ugovaranje bez savjetovanja, ispravno se zapitati odgovara li najbolje ta usluga meni?

Kada se ugovori identična ponuda koja postoji na tržišu ispravno se također zapitati postoji li takva usluga kod nekog drugog operatera povoljnije? Sve takve odgovore korisnici mogu dobiti kroz razgovor s kompare.hr savjetnicima. 

Zašto je pametno kupovati uz pomoć savjetnika? 

Kao društvo smo se ubrzali i slobodno vrijeme je postalo dragocjen resurs, pa je i odlazak do prodajnog mjesta i čekanje u redu postalo stvar prošlosti. Ujedno je to jedan od najvećih razloga zbog kojeg kompare.hr savjetnici imaju sve više i više poziva. Jedan od njih je i zadovoljstvo, jer korisnici znaju da su sve obavili iz udobnosti doma i s manje stresa.

U posljednje vrijeme korisnici traže povoljnije cijene, ali ne i nauštrb kvalitete, informiraju se, žele usporediti, više su angažirani oko onoga u što ulažu svoj novac. Pametniji način kupnje, prvo usporedba, savjetovanje pa onda konačan odabir umjesto impulzivne kupnje primjetan je u posljednjih par godina. Pozivi korisnika pokazatelj su da korisnici ipak znaju procijeniti uloženo i dobiveno.

Naši savjetnici za kupovinu su iskusni poznavatelji svih ponuda i akcija na tržištu budući da je prijašnje iskustvo rada u telekomunikacijama jedan od uvjeta za rad na našem odjelu. Također, svoja znanja redovito unaprjeđujemo edukacijama. Dolaskom na kompare.hr dobijate savjetnika koji će vas iskreno savjetovati o usluzi koju tražite i pomoći da nemate neugodni osjećaj nakon kupovine pitajući se “jesam li ugovorio najbolje?”. Kod nas korisnik posluša sve njemu dostupne ponude, ali na kraju odlučuje sam. Savjetnik je taj koji će odgovoriti na njegova pitanja i pomoći pri odabiru, a najbolje od svega što je cijeli proces za korisnika potpuno besplatan. 

Kada korisnici na kraju odaberu blagdansku akciju i zaključe kupnju preko kompare.hr servisa javlja se često i taj osjećaj olakšanja - primjećuje Kruno te poziva sve one koji se nalaze u istim nedoumicama oko odabira tarife, akcije ili blagdanske ponude da posjete kompare.hr i olakšaju si odluku. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
PROMO

Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept

Osigurajte ugodnu temperaturu u domu tijekom cijele godine uz stručnjake iz Klima Koncepta koji donose savjete za odabir idealnog klima uređaja i dizalice topline uz atraktivne Black Friday popuste
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
PROMO

Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare

Anketa provedena među 902 ispitanika uključuje 621 klijenta Addiko banke
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa
PROMO

Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa

Usluge otkupa zlata i srebra, zaloga zlata te kupovine investicijskog zlata i srebra bit će dostupne u Exclusive Change poslovnicama u City Centeru one West, u Zagrebu, od 19. studenoga te u City Centeru one Split, u Splitu, od 25. studenoga