BRAVO MARINE! Svaka čast na svemu do sada postignutom i SRETNO u budućem radu!
PrviVitez
05.8.2021.
Odustani
Velik dio hrvatskog tzv "obrazovanja" je uzaludno gubljenje vremena i novaca.Posao se u hr dobiva preko veze a ne preko skole.Ne samo da je skolstvo tesko zasta
rjelo nego je i dvije trecine nepotrebno i uzaludno.
Prikaži još ↓
la
lajh1985
21.7.2021.
Odustani
Dobra reklama za A1 da ne plate promi
Dk
Deaktivirani korisnik
05.8.2021.
Odustani
PrviVitez je u pravu. Izađeš iz srednje škole i nemaš blage veze o zanimanju koje ti pise na diplomi. Osnovna skola je da te nauci pisati, citati, neki jezik i
osnovno o kulturi. A poslije toga samo praksa, praksa, preksa, praksa i jedan dan u tjednu teorija. Tako ce mo imati preve radnike cim zavrse skolu. Pogledajte npr. americke pilote koliko su proveli vremena u simulatoru a koliko na teoretskoj nastavi. Tko misli da ce sa danasnjim skolstvom nesto nauciti, zaj..o se.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
05.8.2021.
Odustani
Pohvale Marinu, ali ni on nije kvalificiran raspravljati o ovoj široj temi od društvenog interesa. Usput, uz hvalevrijednog Korlevića, treba spomenuti i Antu Ra
donića koji desetljećima mnogim klincima širi vidike po pitanju astronomije u maniri "staromodnog" učitelja, širokih pogleda na život. Problem s ovim člankom je što veliča STEM kao jedino bitno polje znanosti, selektivno zanemarujući humanistički aspekt. Jer znanost je jedna i sastoji se od disciplina, a ne, kao što se pokušava sugerirati, od prirodnih, humanističkih, društvenih i inženjerskih "znanosti". Nadalje, "umjetna inteligencija" je zavaravajući naziv s obzirom da se radi o automatizaciji. Nijedan stroj ne može biti inteligentan jer nije u stanju proizvesti inicijalni kreativni čin. Svakako je važna u budućim industrijskim (ali i medicinskim i uslužnim) procesima, ali to je automatizacija i mogućnost mikro-preciznosti tehnologije, nikako "inteligencija". Važnost STEM-a se danas isključivo gura kao svojedobno važnost isključivo društvenih znanosti, a sukobi između (prosječnih) prirodnjaka i humanista/društvenjaka se potiču metodom stvaranja lažnih dilema. Stvarnost je ipak malo drukčija jer većina inženjera, usko orijentiranih na svoje polje, i osim ako nemaju urođenu tu crtu, ne vlada najbolje onim što se voli nazivati "mekim vještinama".
Prikaži još ↓
Berizdrav
05.8.2021.
Odustani
Škola treba biti također više u prirodi. Zamislite učiti geometriju i trigonometriju u pješčaniku. Također školski projekt graditeljstva ili robotike te primjen
a matematike u tome. Kao ravnoteža tome treba učiti djecu socijalnim vještinama poput traženja donacija za projekte na ulici, javno govorništvo pred razredom, te zbližavanje suprotnih spolova da djevojke nisu strane dječacima i obrnuto grljenjem, gledanjem u oči i učenjem masaže. Treba uvesti i meditaciju da djeca također znaju uživati biti sami sa sobom te tako prepoznati svoje mane i emocionalne strahove kako bi mogli o tome pričati sa psihologom i da se uz vježbe karatera oslobode toga. Najviše ljudi pate zbog svojih unutarnjih nesigurnosti. Trebamo početi ohrabrivati našu djecu da se usude uhvatiti u koštac sa životom.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .