Obavijesti

Promo sadržaj

Kolekcija proljeće/ljeto 2018. u modnoj kući Diadema

Kolekcija proljeće/ljeto 2018. u modnoj kući Diadema
7

Kolekcija modne kuće Diadema za sezonu proljeće/ljeto 2018. nosi naziv „Pure romance“. Zaštitno lice nove kampanje je poznata voditeljica i model Jelena Glišić

Kolekcija modne kuće Diadema za sezonu proljeće/ljeto 2018. nosi naziv „Pure romance“. Zaštitno lice nove kampanje je poznata voditeljica i model Jelena Glišić. U suradnji sa Jelenom, Diadema u svom prepoznatljivom stilu definira ženu kao urbanu, romantičnu i nadasve atraktivnu.

U dnevnoj kolekciji brenda Diadema ove sezone prevladavaju bogati cvijetni dezeni, naglašena gola ramena i povišen struk, dok se stilski vezeni detalji mogu vidjeti na lepršavim krojevima haljina, majica i tunika. S druge strane, kombinezoni su odjevni komadi zbog kojih je Diadema prepoznatljiva kao modni brend koji njeguje svoj identitet. Time ujedno kupcima omogućava da kroz modu izraze svoj stil, stav ili osobnost. Isto vrijedi i za senzualnu večernju kolekciju, koja je bogata modelima u 3D čipki, šljokicama i bisernim detaljima na izrazito atraktivnim modelima.

U nastavku možete pogledati galeriju najpopularnijih modela iz Diademe, koji se mogu naručiti na www.diadema.hr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje