Obavijesti

Promo sadržaj

Kako izgleda muževan i uspješan muškarac?

Kako izgleda muževan i uspješan muškarac?
9

Stipe Pletikosa novi je Galileo ambasador. Utjelovio je samopouzdanog muškarca za 21. stoljeće

Do nedavno jedan od najuspješnijih hrvatskih nogometnih reprezentativaca s internacionalnom karijerom utjelovljuje istinskog Galileo muškarca. Uspješan, markantan i muževan, jako dobro se snalazi i u ulozi modela što je potvrdio i na snimanju u Zagrebu. U novoj kampanji utjelovljuje samopouzdanog i uspješnog Galileo muškarca za 21.stoljeće.

Uz Stipu Pletikosu još jedan uspješan sportaš i bivši prvak u alpskom skijanju Jure Košir utjelovljuje istinskog Galileo muškarca. Uspješna suradnja Galilea i Jure Košira traje već niz godina te je osim slovenskog tržišta prepoznata i u Hrvatskoj.
Sportski i poslovni uspjesi, novi stil svakodnevnog užurbanog života i nova Galileo kolekcija idu ukorak, stoga je suradnja sa uspješnim sportašima logičan slijed. 

Nova kolekcija Galileo proizvoda temelji se na visoko kvalitetnim materijalima, modernim krojevima i dizajnom koji slijedi svjetske trendove. Kombinacija modernih tkanina i prirodnih vlakana donosi idealan spoj rafiniranosti i funkcionalnosti. Outfiti iz nove kolekcije stavljaju naglasak na maksimalnu udobnost uz istovremeno neizbježnu dozu elegancije.

Novost su košulje izrađene od materijala koji se ne peglaju pogodne za ured i putovanja.

Nijanse plave čine osnovnu paletu boja koju osvježavaju bijela, crvena, bordo, bež, smeđa, siva i crna. Karirani uzorak, prugice i moderni printovi daju dozu urbanosti i razigranosti.

Posebna pažnja posvećena je kolekciji ceremony odijela namjenjenih za vjenčanja i svečane prigode. Napravljena su od najkvalitetnijih materijala, s decentnim uzorcima i modnim dodacima.

Pogledajte kolekciju na www.galileomen.com

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje