Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 2

Izum iz potkrovlja: Vlažne maramice nastale su slučajno, a evo i za što su se prvo koristile

Izum iz potkrovlja: Vlažne maramice nastale su slučajno, a evo i za što su se prvo koristile

Američki izumitelj Arthur Julius, popravljajući stroj za doziranje sapuna, slučajno je napravio vlažne maramice. Izum je predstavio deset godina poslije toga, a od tada pa sve do danas koristimo ih u različite svrhe

Skromna tkanina natopljena vodom ili otopinom sredstva za čišćenje danas je sofisticirani potrošački proizvod koji možete pronaći u gotovo svakom kućanstvu. Vlažne maramice koristimo za čišćenje ruku, brisanje površina u domovima, ali najveći su pomagač mamama u njezi bebine kože.

Zahvaljujući velikom asortimanu, možemo birati između vlažnih maramica s mirisom kamilice, vanilije, borovih iglica..., a dostupne su i u različitim veličinama pakiranja. No možda će vas iznenaditi podatak da su na početku imale ipak drugu namjenu, koja je povezana sa svima dobro poznatim lancem brze hrane.  

Izum nastao u američkom potkrovlju

Vlažne maramice nastale su u SAD-u 1957. godine. Za njihov izum zaslužan je Arthur Julius, zaposlenik u farmaceutskoj kompaniji. Arthur je napravio prve vlažne maramice u svom stanu, u potkrovlju u New Yorku, i to slučajno, dok je popravljao stroj za doziranje sapuna. Godinu dana nakon toga zaštitio je svoj proizvod pod nazivom Wet-Nap. Budući da je radio u kozmetičkoj industriji, Arthur je svoje maramice namjeravao koristiti kao proizvod koji osvježava kožu lica, prvenstveno kod žena.

Svoj izum predstavio je tek 1960. godine na sajmu u Chicagu, a tri godine poslije toga maramice je prodao poduzetniku Harlandu Sandersu, poznatom po osnivanju lanca restorana brze hrane Kentucky Fried Chicken (KFC). Harland je želio da Arthurove maramice koriste kupci u svim njegovim restoranima, a u prvih nekoliko godina KFC je kupcima podijelio gotovo milijardu vlažnih maramica.

Girl,Eating,Chicken,Wings,,High,Calorie,Food,And,Health,Risks,

No tek 1970-ih godina počela je masovna proizvodnja jednokratnih vlažnih maramica, a razvoj tehnologije omogućio je da ih danas koristimo u kućanstvima, za dezinfekciju ruku, a ponajviše za njegu bebine kože.

Istraživanje: Najčešća uporaba maramica

A da su vlažne maramice jedan od ključnih pomagača u svakom kućanstvu, govore i podaci iz istraživanja koje je proveo portal missMAMA u suradnji s Lidlom. Naime, većina ispitanih mama, točnije njih 100, reklo je da ih koriste više od 10 puta na dan, 32,3% mama tvrdi da ih najčešće koristi za čišćenje pelenskog područja, a samo 8,6% za brisanje usta i ruku nakon jela. Ipak, mame ističu kako najčešće koriste vlažne maramice za brisanje bebina nosa te skidanje mrlja s odjeće i obuće.

Prilikom odabira vlažnih maramica najvažnije je da su dovoljno nježne za bebinu osjetljivu kožu, koja je često sklona iritacijama i crvenilu. Vlažne maramice Lupilu izrazito su mekane i ugodne te djeluju protuupalno i regenerativno na najosjetljiviju dječju kožu. Osim što čiste kožu, zahvaljujući ekstraktima kamilice i masline, smiruju nadraženo pelensko područje te hrane i njeguju kožu, a da je uistinu tako, potvrdile su mame u spomenutom istraživanju. 

Za efektivnost čišćenja mame su vlažnim maramicama Lupilu dodijelile visoku ocjenu 4,89, za mekoću maramica ocjenu 4,77, a za mekoću bebine kože nakon korištenja vlažnih maramica ocjenu 4,74. Mame su jednako zadovoljne i kvalitetom vlažnih maramica. Tako je čak 97,8% mama izjavilo da su zadovoljne ili vrlo zadovoljne kvalitetom vlažnih maramica Lupilu, dodijelivši im za kvalitetu odličnu ocjenu 4,79. No najteži dio za svaku mamu bio je odlučiti koje su im maramice draže – one s ekstraktom kamilice ili s ekstraktom masline. Vlažne maramice s ekstraktom kamilice više su se svidjele 24,7% mama, a 62,4% mama nije se moglo odlučiti za svog favorita, odnosno obje verzije vlažnih maramica Lupilu podjednako su im se svidjele.

Lupilu je prvi izbor mama

Svi proizvodi iz asortimana kozmetike Lupilu su veganski, dermatološki testirani, bez mineralnih ulja, bez silikona i bez parabena, a da ne sadrže umjetne alergene koji mogu iziritirati kožu, pokazalo je i ovo istraživanje. Mame su potvrdile da vlažne maramice Lupilu ne izazivaju iritacije na osjetljivoj dječjoj koži te su im u tom pogledu dodijelile odličnu ocjenu 4,82. 

Najviše zadovoljstva mame su pokazale kad je riječ o omjeru cijene i kvalitete proizvoda - 12,9% mama zadovoljno je omjerom cijene i kvalitete proizvoda, a njih 87,1% vrlo je zadovoljno. Upravo su omjer cijene i kvalitete mame (44,1%) izdvojile kao najveću prednost vlažnih maramica Lupilu, 33,3% izdvajaju to što ne iritiraju kožu, djeluju protuupalno i regenerativno, 9,7% smatra da odlično čiste kožu, a 8,6% cijeni to što pružaju osjećaj mekoće kože.

Mame su na kraju istaknule da bi jedino promijenile zatvarač na pakiranju kako bi se dulje očuvala svježina maramica, te da bi voljele vlažne maramice Lupilu vidjeti i u većem pakiranju te češće na akcijama. Većina mama, čak njih 74,2%, izjavilo je da će nastaviti kupovati isključivo ovaj proizvod.

Lupilu vlažne maramice s ekstraktom kamilice ili masline namijenjene su njezi i čišćenju dječje kože. Posebno su mekane za kožu u području pelena, a možete ih pronaći u svim Lidlovim trgovinama u pakiranju od 20 ili 80 komada.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
PROMO

Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept

Osigurajte ugodnu temperaturu u domu tijekom cijele godine uz stručnjake iz Klima Koncepta koji donose savjete za odabir idealnog klima uređaja i dizalice topline uz atraktivne Black Friday popuste
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
PROMO

Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare

Anketa provedena među 902 ispitanika uključuje 621 klijenta Addiko banke
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa
PROMO

Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa

Usluge otkupa zlata i srebra, zaloga zlata te kupovine investicijskog zlata i srebra bit će dostupne u Exclusive Change poslovnicama u City Centeru one West, u Zagrebu, od 19. studenoga te u City Centeru one Split, u Splitu, od 25. studenoga