Kada je u pitanju zadovoljstvo kupaca, Konzum voli igrati na sigurno i zato je za sve zaljubljenike i zaljubljenice u nogomet osmislio novu nogometnu atrakciju kako bi iščekivanje predstojećeg Svjetskog nogometnog prvenstva u Katru učinio još zanimljivijim.
Igra počinje u Konzumu – skupi ekskluzivnu kolekciju nogometnih kartica
U novom programu vjernosti, Konzum je za svoje kupce tako pripremio ekskluzivnu kolekciju nogometnih kartica, namijenjenu svim ljubiteljima nogometa, malima i velikima, koji o najpopularnijem sportu na svijetu uvijek žele znati više.
Naše najmlađe kupce sigurno će razveseliti što će u Konzumu imati priliku sakupiti jedinstvenu kolekciju kartica s likovima domaćih i svjetskih nogometnih igrača koju mogu i trajno sačuvati u za to predviđenom specijalnom leksikonu. Konzumove prodavaonice početkom sljedećeg mjeseca postat će nogometni korneri kako bi u kontekstu najvažnijeg događaja sezone, pružili zabavnu aktivnost najvjernijim navijačima.
Sve od 6. listopada do 14. prosinca kartice će se moći skupljati kupnjom u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske, pri čemu će kupac za svakih potrošenih 80 kuna (10,62 eura) dobiti jednu karticu nogometaša. Kolekcija se sastoji od 162 kartice, a dodatne kartice bit će moguće dobiti i uz kupnju određenih proizvoda iz Konzumove ponude koju kupci mogu svaki tjedan pratiti u katalogu.
Uz nogometne kartice, kupcima će biti dostupne i posebno dizajnirane vrećice za obuću po cijeni od 40 kuna (5,31 eura) prilikom čega će besplatno dobiti i prigodan leksikon, također posebno dizajniran za ovu priliku.
A oni najveći ljubitelji nogometa, koji smatraju da bi mogli bez problema uskočiti u ulogu izbornika, imaju priliku to i pokazati. Sve što trebaju je skupiti i složiti kartice nogometaša u svoj pobjednički tim, objaviti fotku na društvenim mrežama uz #pobjednickitim i napisati zašto baš njihova ekipa sigurno pobjeđuje. Više informacija o izazovu i atraktivnim nagradama nalazi se na službenoj stranici.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa