Obavijesti

Promo sadržaj

Humanitarni listić Germanie uz Nismo same

Humanitarni listić Germanie uz Nismo same
3

Ovoga puta je dobitak na našem Humanitarnom listiću ostvario Hrvoje Slišković, urednik sportske rubrike Jutarnjeg lista.

Osim nogometnih tipova, na njegovom se listiću našao i jedan par američkog nogometa. Hrvoje je dobitak uputio kao potporu udruzi Nismo same. Nismo same je udruga koja pomaže ženama oboljelima i liječenima od raka.

Humanitarni listić je dugogodišnji humanitarni projekt Germanije Sport, a donaciju udruzi je uručila Kristina Džigurski, menadžerica korporativnih poslova u Germaniji Sport.

Hvala Germaniji Sport što je podržala naš jedinstveni projekt besplatnog taksi prijevoza žena oboljelih od raka na kemoterapiju: “Nisi sama – ideš s nama!”. Projekt kontinuirano provodimo od ožujka 2018. i do sad smo bili podrška za 626 žena oboljelih od raka za koje smo osigurali više od 21.000 za njih besplatnih taksi vožnji koje su platili naši donatori, brojni građani i tvrtke.



Novac uglavnom osiguravamo kroz humanitarne akcije pa pozivamo građane da nas podrže i u sljedećoj, a koja će početi 20. studenoga i trajati sve do 15. siječnja iduće godine. U prodaji ćemo imati: bočice za vodu, termo šalice, deke, torbe, majice i hoodice s logom proslavljenih hrvatskih dizajnera, Zorana Aragovića i Jurja Zigmana te street art umjetnika Slavena Kosanovića Lunara, kao i majice s porukom #poštujsisu koje je dizajnirala mlada likovna umjetnica Diana Zubak.

Udruga stalno dobiva nove molbe za pomoć i potrebna su nam daljnja sredstva kako bi još više žena moglo koristiti ovu uslugu. Pozivamo sve građane i tvrtke da nas i ovoga puta podrže donacijama. Ako ste u potrazi za božićnim poklonima, kupite ih kod nas i za ovaj Božić razveselite one koje volite poklonima koji imaju humanitarnu notu.

Također, pozivamo sve Zagrepčane da nam se 21. studenoga pridruže na  „Zdravoj kavi s doktorima“ koja će se održati u Velvet cafeu (Dežmanova 9), s početkom u 17 sati.

Naša inicijativa „Zdrava kava s doktorima“ namijenjena je ženama svih generacija, bez obzira na njihovo zdravstveno stanje, ali i članovima njihove obitelji koje zanima briga o zdravlju. Zamišljena je kao neformalni razgovor građana s liječnicima o svim pitanjima koja ih muče, a koja ili nemaju kome postaviti, ili ih se ne usude postaviti svome liječniku.”, poručile su predsjednica udruge Ivana Kalogjera i dopredsjednica Goranka Perc.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot