Za t-com imam samo dvije pristojne rijeci a to su NIKAD VISE,imam jos puno ruznih al necu ih sada nabrajati.
ru
rukvas
31.7.2017.
Odustani
I po ovome se vidi da gledaju samo kako bi privukli sto veci broj korisnika, znaci nije im u interesu svaki pojedinac kako bi ustvari i trebalo biti a to potvrd
juje i ova njihova izjava citiram: "Marković naglašava da će novi sustav osigurati jednaku uslugu i tretman korisnika bez obzira na mjesečnu potrošnju, bila ona 50 ili 500 kuna mjesečno". S ovom izjavom se nikako ne slazem jer mislim da bi za one koji placaju mjesecni racun 500 pa cak i do 1000 kn trebali imati posebni pristup - pogodnosti a da ne spominjem da nemaju nikakve pogodnosti za one kao sto sam ja koji sve usluge za sve clanove obitelji imam kod njih od kada znam za sebe (razlog je sto nazalost i nemaju neku konkurenciju). Jos bi naveo samo jedan primjer: Dakle kao dugogodisnji njihov korisnik jednostavno nisam bio zadovoljan njihovom uslugom, citaj znanjem oko interneta, jer jednostavno nisam mogao kontaktirati pravu osobu koja bi mi rijesila problem jer im je takva sluzba za korisnike, dakle kada sam iz revolta htio prekinuti sve u vezi sa njima, poslao sam im dopis sa zahtjevom o izracunu svih mojih racuna kako bih ukinuo sve ugovore sa njima. Sada ono najinteresatnije, jednostavno su mi poslali ispis za ukidanje svih ugovora a da nisu niti jednom recenicom pokusali rijesiti moj problem tj. zadrzati me kao dugogodisnjeg korisnika. Toliko o HT-u
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
31.7.2017.
Odustani
Ht bi trebao uloziti novce i mjenjati sve kablove i zracne i podne i uvesti svakom kucanstvu optiku i u svakom gradu..Ne svidja mi se sto tu bakrenu infrastrukt
uru samo krpaju do sljedeceg kvara,covjek rjesi jedan problem eto vec drugi iskrsne.Sreca je za one koji nemaju nikakve probleme sa internetom i uslugama.Ne krivim sluzbu za korisnike kada jedino sto oni mogu napraviti je prosljediti tehnicarima da to srede(zakrpaju)u nadi da nece opet doci do kvara.I svaki tehnicar nije strucan da vam sredi kvar,lutrija kojeg cete tehnicara dobiti.A sto se tice ostalih operatera i oni koriste tu istu ht infrastrukturu pa tako da i oni imaju iste probleme.Po meni trebalo bi sve mjenjati i manje ce biti nezadovoljnih korisnika.A u vezi ove novosti da ce se specijalno odnositi prema onome tko placa uredno racune to podrzavam ali isto tako bi trebalo imati obzira i za one koji imaju sve usluge od Ht-a i da im se omoguce bolji uvjeti,vise programa itd..I uz to naglasavam da je vec krajnje vrijeme da dodate nove programe u svoju ponudu,kaskate za konkurencijom
Prikaži još ↓
x00x
31.7.2017.
Odustani
Bio kod telca,vipa i ht.a... i zapravo vise manje isto...jedino je postalo pravilo da svaki ugovor moras kod novog jer su im targeti na novim clanovima pa su tu
popusti,akcije,dodvoravanje...a za stare ih zaboli
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
31.7.2017.
Odustani
svi pljuc vamo, pljuc tamo, a nije li zadnjih dana i nekakvo nestajanje podatkovnog prometa samo u VIP-u pa su kao riješenje ponudili instalaciju antivirusnog p
rograma na smartphone??!!
svi imaju prednosti i nedostataka, ali valjda bi trebalo sve biti besplatno...
Prikaži još ↓
sx
sime x
31.7.2017.
Odustani
Sta se to dogodi, VELIKI HT gubi korisnike pa skida gace.
Hahahahahahahahahah
ZJ
Zabrinuti Jožek
31.7.2017.
Odustani
Pa mislim da svi operateri vu Hrvacke idu preko T-coma odasiljaca.Samo kaj oni osmisljavaju nekaj svojega da moreju reci aha evo ovo je naša ponuda.Bullshit,ne
pusim tak jake izjave ali si mislim da im JAKO velika konkurencija kuca na vrata.Živi bili pa vidjeli...odo vu podrum vane je za mreti
Prikaži još ↓
so
sorci
31.7.2017.
Odustani
ne znam s kojim ljudima planiraju napraviti "osobniji" pristup????
mene je već dva puta zvao neki automat, i tražio da stišćem brojkice za odgovore.
bila-lađa
31.7.2017.
Odustani
bio sam godinama njihov korisnik dok nisu postali bahati i počeli na veliko krasti i nikad više
oj
ojhrvatskamati
01.8.2017.
Odustani
Predlažem svima da kad im istekne pretplata samo odu u drugu mrezu prebaciti broj i cekati da vas zovu,,, kad vas nazovu dobit cete istu tarifu koju ste imali p
o duplo manje cak i vise od duplo u odnosu na prije....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .