Obavijesti

Promo sadržaj

Germania pomaže u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Sinju, Virovitici...

Germania pomaže u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Sinju, Virovitici...

Tisuće razloga za gol, podrška udrugama, talentima, kulturi, ekologiji, briga o zdravlju, humanitarni listići…

Tijekom cijele 2022. godine Germania je nastavila sa svojom predanošću društveno odgovornom poslovanju i kroz niz brojnih humanitarnih akcija osigurala donacije preko 30 udruga.

Jedan od glavnih događaja po kojima ćemo sigurno pamtiti proteklu godinu je Svjetsko prvenstvo. Tim povodom organizirana je akcija Tisuće razloga za gol – za svaki gol Hrvatske na Svjetskom prvenstvu u Kataru, Germania je donirala 30.000 kuna! Mreže protivnika tresle su se sedam puta i tako donijele sedam donacija, i to za Pučku kuhinju Sveti Duh Zagreb, Specijalnu bolnicu za kronične bolesti dječje dobi Gornja Bistra, Udrugu MoSt Split, Humanitarnu udrugu Rijeka ljubavi Osijek, Krijesnicu – Udrugu za pomoć djeci i obiteljima suočenim s malignim bolestima, Udrugu Breza Osijek te Kuću sv. Josipa – Hrvatski Leskovac.

Kroz dugogodišnju kampanju Humanitarni listić također su prikupljene donacije u suradnji s brojnim poznatim osobama iz svijeta sporta i glazbe. Tako su ove godine donacije primili Centar za rehabilitaciju Josipovac, Udruga Mali zmaj, Sklonište za napuštene životinje Virovitica, Udruga za zaštitu životinja Laki i Udruga žena oboljelih i liječenih od raka Nismo same.

Zastupljen je i razvoj sportskih talenata koje Germania podržava već niz godina. U sklopu akcije Novi dresovi za nove prvake protekle godine osigurane su garniture sportskih dresova za deset novih klubova. NK Blato, NK Junak i MNK Hajduk neki su od klubova koji su ove godine na teren istrčali u novim dresovima. Akcija se nastavlja i u 2023. te smo sigurni da će brojni drugi sportski talenti imati priliku zasjati uz Germaniju. Asistenciju od Germanije u vidu donacija dobio je i taekwondo klub Omega.

Nije zapostavljena ni kultura, pa su tako donacije osigurane za Udrugu za očuvanje neretvanske baštine Opuzen te Viteško udruženje Kumpanija. U Korčuli su održane izvedbe opere „Opsada Korčule“, a jedan od pokrovitelja ovog spektakla bila je Germania.

Nastavljen je kontinuirani rad na očuvanju okoliša, pa je tako donacija osigurane i za Green Environmental Research kako bi ih podržali u njihovom hvalevrijednom radu.

Uz to, u akciji „Budi pobjednik – očisti podmorje“ svoj ekološki doprinos dali su vrijedni članovi ronilačkih klubova Nautilus, Sveti Roko, Ekološko - ronilačkog kluba Korčula i drugih klubova. Uoči i za vrijeme ljetne sezone organiziraju brojne akcije čišćenja podmorja uzduž obale i otoka. Donacijom novčanih sredstava Germania je klubovima pomogla organizirati što više akcija čišćenja diljem Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Dubrovačko-neretvanske županije.

Pomoć su dobili i Udruga osoba sa cerebralnom paralizom Srce, Savez izviđača Hrvatske, Klub varaždinskih branitelja i DVD Selca, a osigurane su i stipendije za dvoje mladih perspektivnih studenata.

Već godinama konstantno radimo na brojnim humanitarnim projektima i doprinosu zajednici. Trudili smo se kroz 2022. godinu podržati što više udruga, klubova i ustanova u radu, a i pokriti različita područja djelovanja na brojnim lokacijama po cijeloj Hrvatskoj. Naravno, i u 2023. godini nastavljamo s društveno odgovornim poslovanjem tvrtke te se nadamo svojim humanitarnim djelovanjem obuhvatiti što više potrebitih pojedinaca, ustanova i udruga“, naglasila je Jasmina Batarilo-Ćerdić, direktorica marketinga Germanije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje