Obavijesti

Promo sadržaj

Fashion alert: Ove jeseni nosimo slojevito

Fashion alert: Ove jeseni nosimo slojevito
20

Poznati modni brendovi jesen vide u slojevitim kombinacijama i upečatljivim modnim dodacima

Slojevito odijevanje jedan je od glavnih modnih motiva ove jeseni. Osim što je praktično, odijevanje u nekoliko slojeva može biti vrlo kreativno, posebno ako se želite poigrati s različitim materijalima, teksturama, uzorcima i tonovima. Tako iz casual ili dnevne odjevne kombinacije uz samo par modnih dodataka, poput elegantnog nakita, gležnjača s visokom potpeticom ili chic torbice, možete dobiti vrlo zanimljiv i elegantan večernji outfit. 

Dizajneri jesen vide u tamnijim tonovima poput zagasito zelene i tamno plave boje, burgundy nijansi, te nezaobilazne crne i sive, koje se savršeno slažu s detaljima u jarko crvenoj, žutoj te boji konjaka. Jesenske kolekcije naglasak stavljaju na upečatljive uzorke i zanimljive detalje. Komadi s kariranim ili animal printom, krzneni detalji te razne aplikacije, u trenu će začiniti i najjednostavniji stajling.

Poznati brendovi su za ovu jesen pripremili savršenu modnu poslasticu. Iz njihovog bogatog asortimana izdvojili smo top komade uz koje ćete uživati u slojevitoj modnoj igri.  U galeriji pogledajte što su za vas pripremili renomirani svjetski i domaći brendovi  Replay, Yamamay, Dodić, Furla, Carolina Herrera, Police, Sting, Liu Jo, Argentum, Zaks, BMW, MINI, Palmers, Carpisa, Fashion&Friends, Guess, Hora Plus, Springfield, Patrizia Pepe, Gant, Reebok, UGG, Versace Jeans i Heraldi for Men and Women te pronađite inspiraciju za savršeni jesenski look.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!
PROMO

Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!

Prilika za sve čitatelje 24sata! Pridružite se prestižnom programu AI Adopter in Business Diploma na SSBM Geneva i usvojite ključne vještine za implementaciju AI-ja u poslovanje