Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, ističe da od promjena ne treba bježati, nego ih treba preduhitriti. Upravo zato 24sata su s Tele2 i Obrtničkom komorom pokrenula Biznis akademiju
Biznis akademija obrtnicima jamči siguran napredak
Obrtnici su srce i duša jednoga grada. Samo u Zagrebačkoj županiji ih je više od 17.500. No da bi oni bolje, brže i kvalitetnije mogli doći do klijenata i prodavati svoje proizvode i usluge, 24sata, Tele 2 i Obrtnička komora pokreću Biznis akademiju kojom će obrtnike poučavati digitalnoj pismenosti.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, svjestan je da su upravo obrtnici važni stupovi hrvatskoga gospodarstva te da im treba pomoći prilagoditi se digitalizaciji.
"Želja nam je i cilj zajedničkim snagama ovom Biznis akademijom stvoriti nove, stvarne i održive vrijednosti u poslovanju" - ističe Pavlinić i dodaje da je digitalizacija obrtničkih zanimanja jako važna jer uvijek treba ići ukorak s vremenom.
"Nove tehnologije donose mnoge promjene, no od njih ne treba bježati, nego ih treba preduhitriti. One su šansa ne samo za pokretanje novih poslova i projekata nego prilika za napredak onih već uhodanih. Nekad je bilo dovoljno kvalitetno raditi i na temelju toga širiti dobru riječ o sebi. No danas se trebate neprestano educirati i prilagođavati tržištu, a bez interneta ne možete ništa. Ulaganje u sebe kroz sferu edukacije je ulaganje u vlastitu budućnost jer nudi vrijedne informacije i alate za razvoj poslovanja. Oni koji prvi usvoje digitalizaciju, imaju veće šanse biti najuspješniji" - ističe Pavlinić te dodaje da će obrtnici Biznis akademijom dobiti prije svega potporu uglednih stručnjaka. Kroz Akademiju će, ističe, usvojiti znanja o raspolaganju financijama, online oglašavanju te brendiranju vlastitog posla. Važno je, smatra, da svaki obrtnik shvati potencijal oglašavanja i prodaje te da s novim znanjima zakorače u budućnost. Upravo zato je glavni i osnovni cilj educirati poduzetnike digitalnom poslovanju.
"Promatrajući i osluškujući tržište, shvatili smo da imamo mnogo potencijala koje samo treba probiti barijeru digitalnog poslovanja. Naši su poduzetnici inovativni, hrabri i uspješni, a internet će im to poslovanje podići na iduću razinu. Želja nam je da svaki korisnik ove Akademije u budućnosti iskoristi baš sve što mu se pruža u digitalnom svijetu" - govori Pavlinić ističući da će se Biznis akademijom osiguravati video edukacije za poduzetnike prilagođene svim razinama znanja iz područja digitalnog marketinga i prodaje. Također, neće se zanemariti ni offline radionice i natječaji.
"Tijekom godine redovito ćemo organizirati druženja i razmjenu iskustava kroz radionice. Treba istaknuti kako ovom platformom nudimo edukativan i kvalitetan sadržaj te stvarne priče uspješnih poduzetnika. Tu su i poslovni savjetnici specijalizirani za digitalni marketing i prodaju" - kaže.
12 edukativnih radionica digitalnog poslovanja
Na Biznis akademiji poduzetnicima će, kad god požele, biti dostupno 70 video edukacija iz područja digitalnog marketinga i prodaje, servisne informacije te rubrika sa svim čestim pitanjima i odgovorima vezanima uz digitalizaciju. Također, tijekom godine ćemo organizirati 12 edukativnih radionica s uglednim stručnjacima koji će i kroz teoretski i praktični dio predstaviti digitalno poslovanje. Platforma Biznis akademija poduzetnicima sve informacije i alate nudi na jednome mjestu kako bi što brže došli do informacija te u što kraćem roku podigli razinu svog poslovanja.
Fokus je uvijek na rješenju, a ne na problemu
Tele2 u svojim „genima“, među ostalim, ima izazivački i proaktivni duh.
"Postižemo nemoguće tako što radimo na svoj način te se uvijek fokusiramo na rješenja umjesto na probleme. Vjerujemo da iste stvari tjeraju naprijed i naše obrtnike i poduzetnike. Uvijek se trude biti bolji i jači, napredovati i učiti. Vjerujemo kako će ova Akademija sve nas naučiti mnogim stvarima, a razmjena iskustava Hrvatsku staviti u vrh poduzetništva u Europskoj uniji" - smatra Pavlinić.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
Iskoristite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz AI!