Kako izgleda kad se prostor uređuje prema načelima upcyclinga i što je sve potrebno kako bismo u trgovini osjetili atmosferu Berlina ili New Yorka, pokazuje nam bio&bio jedinstvenim konceptom u Martićevoj 27 u Zagrebu
bio&bio otvorio prvu održivu trgovinu u Hrvatskoj!
Ovaj domaći lanac trgovina koji jedini na tržištu nudi 100% certificiranu ekološku hranu, povodom svog osamnaestog rođendana ondje je otvorio prvu održivu trgovinu u Hrvatskoj i tako spojio dosljednu filozofiju osobne ekologije i ekologije prostora.
Koncept održivosti i smanjenje otpada
Smanjenje otpada i održivost projekta bio je, od samog početka, imperativ za bio&bio tim koji već gotovo dva desetljeća predstavlja nove ideje i pozitivne promjene.
„Održivost je od početka jedna od naših temeljnih vrijednosti. Primjerice, u proteklih godinu dana smo naš planet poštedjeli 1000 kg plastike tako što smo svoju robnu marku prebacili u ambalažu od celuloznih vlakana. Na svim razinama poslovanja smo posvećeni ideji da doprinosimo zdravlju ljudi i okoliša i željeli smo da načela na kojima smo izgradili našu zajednicu s kupcima budu vidljiva u ovom prostoru, da okoliš što manje opteretimo otpadom od preuređenja te da ponovno upotrijebimo sve što možemo“, rekla je Jadranka Boban Pejić, suvlasnica bio&bio trgovina.
Već prvim ulaskom u prostor nekadašnje poslovnice banke, postala je to i vizija Damjana Gebera, direktora Brigade, jednog od najpoznatijih zagrebačkih studija za dizajn interijera. „Količina otpada pri adaptaciji interijera, čak i kad se radi o malim zahvatima izrazito je velika. Vrlo često većinu tog otpada nije niti moguće reciklirati, a najbolji pristup ekološkom dizajnu interijera jest zadržavanje maksimalne količine postojećih materijala u prostoru, ali i izbjegavanje nepotrebnih novih intervencija. Tako smo primjerice zadržali kamenu oblogu i pseudo gotički luk na glavnom zidu, a suvišnu opeku iskoristili za popunjavanje otvora koji više nisu potrebni. Osim ekoloških boja na zidovima i novih instalacija, dizajnom smo odlučili izbjeći gotovo sve uobičajene dekorativne intervencije poput gips-kartonskih obloga, spuštenih stropova, pregrada, uljepšavanja i slično.
Rezultat je prostor koji možda izgleda 'nesavršeno', na zidovima se vidi njegova povijest, ostaci cijevi, oštećenja od prijašnjih korisnika i slično. Međutim, nije li upravo takav i duh ekološke proizvodnje, prihvaćanje prirodne ljepote u nesavršenosti? U želji da maksimalno izbjegnemo korištenje plastike, angažirali smo i poznatog street art umjetnika Modul Osam koji je ručno oslikao branding na zidovima.“ – rekao je Geber.
Proizvodi s vlastite eko farme i mjesto za predah
U trgovini se nalazi oko 4000 ekoproizvoda, pri čemu se ističe veliki izbor svježeg voća i povrća, više od 1000 domaćih ekoproizvoda, prirodna kozmetika i najveći izbor prirodnih dodataka prehrani. Ovaj domaći lanac ima i vlastitu eko farmu, najstarije ekološko imanje Zrno, na kojem se ručno i u malim serijama svakodnevno proizvode različite vrste kruha i veganske slastice samo za bio&bio trgovine.
U impresivnom prostoru u Martićevoj, smjestio se i treći bio&bio cafe, idealno mjesto za predah i inspiraciju u kreativnom susjedstvu zagrebačkog design districta. Sjajnu ponudu čine vrhunska organska kava, spomenute Zrno slastice, sendviči i salate, svježe cijeđeni voćni i povrtni sokovi te superfood smoothiji koji se svi bez iznimke spravljaju od 100% ekoloških sastojaka.
Jedinstvena ponuda, educirani djelatnici i prostor kojeg krase vrlo visoki stropovi, neuobičajeni za donjogradske trgovine, svrstavaju bio&bio u Martićevoj uz bok sličnim prostorima u New Yorku, Londonu ili Berlinu, što potvrđuju i oduševljeni prvi posjetitelji.
Rođendansko slavlje čitavi rujan
Povodom 18. rođendana, bio&bio je otvorio svoja vrata na još dvije adrese - na Jarunu i Trešnjevci, a sve kako bi beskompromisna ponuda organske hrane postala dostupnija svim kupcima koji žele biti dijelom pozitivnih promjena.
Rođendansko slavlje osjetit će kupci svih 19 bio&bio trgovina, kao i oni vjerni kupovini putem web shopa. Naime, najpoznatiji domaći lanac ekoloških proizvoda pripremio je brojne popuste, gratis proizvode te niz zanimljivih događanja, degustacija i savjetovanja kroz čitavi rujan.
Za više informacija posjetite www.biobio.hr.
Grijanje zimi, hlađenje ljeti: Vodič za svako godišnje doba uz Klima Koncept
Istraživanje pokazalo kako je polovica ispitanika doživjela pokušaja financijske prijevare
Lanac mjenjačnica Exclusive Change postaje dio mreže Auro Domusa