Kaj kako trebamo vozit...nikako! uzmi bicikl...il ga voziš il ga nosiš..lol...LP.
zm
zmijonosac
25.11.2013.
Odustani
Kao i svake godine snijeg iznenadi sve a najviše Zimsku službu tako da sam se prije 10-12 godina na povratku iz Siska do Zagreba vozio punih 7 sati s tim da nis
u išle ralice nego su ljudi svojim automobilima sebi napravili utore po kojima su vozili.Ali ja sam vozio kombi i nešto sam širi od auta to je bilo ne 7 sati nego 7 godina straha,jer tko god se odlučio na pretjecanje završavao bi u grabi sa strane.Ubaciš u prvu i skineš nogu sa gasa pa koliko ide e tako je bilo onda i nikada više.Sad kad je prognoza snijeg ostavljam auto doma i cipelcugom do odredišta.
Prikaži još ↓
MajaVulic
07.12.2012.
Odustani
sigurnija sam u svoju voznju i svoj auto nego u taksi i zrakoplov..naravno da treba imat zimsku opremu,ne vozit pijan ni pospan,zato sam sigurna u sebe ali ne i
u druge vozace,koliko bude prometnih u kojima neduzni nastradaju,tako da nikad neznas tko je s druge stran e ceste
Prikaži još ↓
lu
ludom
13.11.2012.
Odustani
Tko to u ispravnom motoru svakodnevno provjerava razinu ulja, i to u današnje vrijeme kad svaki auto ima putni kompjuter, i sva ostala potrebna i nepotrebna ele
ktronska pomagala. Tom retardusu koji nije upućen u rad elektronike ću reći da će elektronika kod nekih tipova automobila čak i momentalno blokirati rad motora, ako razina ulja nije odgovarajuća. Da ne govorim o sijaset ostalih alarma koji upozoravaju vozača na eventualne nepravilnosti. A tko je taj koji svakodnevno čući na benzinskim postajama kontrolirajući tlak u gumama ? Zar treba svakodnevno kontrolirati akumulator itd, itd? Vozač sam dobrih čedrdesetak godina, dakle vozio sam nekadašnje automobile i po ljetu i po zimi, bez elektronike i nikada nisam puno trkeljao oko toga kako voziti po magli, ili po kiši, da ne govorim o vožnji po snijegu. Primjer jednog totalno "stjupidnog" savjeta (to će ići mladim vozačima) jeste recimo, da ako ste u magli na putu spazili prednja svijetla nekog auta (što će značiti da budalaš ide prema vama) trebate usporiti pa čak (zamislite gluposti) i stati nasred kolničkog traka. Taj koji vam to savjetuje, vjerujte vjerojatno nikada nije bio u takvoj frci. Ja sam bio i to sa traktorom na jednoj regionalnoj cesti. Traktor na sreću nema neku brzinu a ja da sam se držao savjeta koje daju današnji lumeni za promet, danas ne bi ovo pisao. moj bi vam savjet bio, dodajte gasa toliko da možete što brže zbrisati od budale koja vam ide u susret, dakle maknite se što prije (naravno ako je moguće) sa kolnika u stranu, a ne zaboga usporiti ili ne daj bože stati. Onaj koji je fulao traku i tako ne zna ništa, jer ili je pijan ili lud. Pokupiti će vas ,da vas sto doktora neće više sastaviti.
Prikaži još ↓
za
zahira45
09.11.2013.
Odustani
Si šefe !!
ac
academi
14.1.2013.
Odustani
zar u Sloveniji nisu obavezne isključivo zimske gume u tom periodu
lu
ludom
13.11.2012.
Odustani
Ne mogu izdržati a da se ne osvrnem na vožnju u različitim vremenskim uvjetima. Ako recimo krenem na put samo do Minhena, sada u 11. mjesecu mogu očekivati kišu
, snijeg, pa i dio suhe ceste, led, dakle veliko šarenilo (govorim iz vlastitog iskustva). Zar ću morati angažirati ekipe za promjenu guma, ili vući prikolicu sa dva tri seta guma, kao da sam vozač formule jedan ? Ako ste zaboravili danas je skoro u svim zemljama ograničenje brzine na 130 km na sat. Pa sad zamislite u kakvoj je opasnosti vozač koji vozi, recimo relativno novog passata i to 130 na sat? A to vozilo ima sva moguća i nemoguća pomagala za sigurnu vožnju. Za takav tip automobila brzina od 130 km na sat je, bez obzira na uvjete, smiješna. Nemojte misliti da govorim bez pokrića jer tako bahat nisam. Takvo vozilo počne osjećati brzinu tek negdje od 190 pa dalje. A gume, molim vas 225 cola najmanje, felga ko kod kamiona, pa neovisni ovjes reguliran elektronski itd. Kako smo se nekada vozili, autima bez ABS a, bez disk kočnica, bez svih tih pomagala, bez ovakvih "savjeta", pa smo stizali svugdje i bez nekakvih problema. Kako će se tko ponašati u prometu je isključivo individualna stvar svakoga posebno, a to ovisi o nizu čimbenika od kojih je najvažniji talent vezan uz količinu pređenih kilometara.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .