Ako smatrate da račun nije točan morate uložiti prigovor u pisanom obliku i na taj način osporavati previsoki iznos. Također morate platiti taj nesporni iznos
Velik račun za mobitel? Žalite se, no račun ipak morate platiti
Pitanje: Iz TELE2 su mi poslali račun, 470 kuna izvan paketa za internet. Iznos nije potrošen. Nisam obaviještena da sam prešla potrošnju, a sve se događalo noću dok spavam.
Odgovor: Prije svega, čitateljica koja se javila s ovim problemom mora uložiti prigovor. To obavezno mora učiniti u pisanom obliku i na taj način osporavati previsoki iznos s kojim se ne slaže, ali važno je naglasiti kako ipak mora platiti taj nesporni iznos! Potrošač obavezno mora zahtijevati od onoga tko je izdao račun, a to je u ovom slučaju TELE2, točnu specifikaciju troškova i pismeni odgovor na svoj prigovor. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, rok u kojem čitateljici iz TELE2 moraju odgovoriti je 15 dana.
Ovaj problem uređen je člankom 8. Još jedna važna stvar koju treba naglasiti jest da se prigovor na previsoki račun obavezno šalje poštom, i to preporučeno s povratnicom.