Ako je čitatelj prešao iz Optime u HT, on je uz aktivaciju usluge morao potpisati “Jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora s postojećim operatorom”
Teleoperatora se bez vašeg potpisa ne može promijeniti
Pitanje: Pitao me agent T-Coma može li doći k meni. Pristao sam i poslije dobio pismo koje sam bacio. Potom su me zvali iz Optime i rekli da moram platiti penale zbog prekida ugovora jer sam svojevoljno prešao na T-Com. Ništa nisam potpisao. Što da radim?
Na pitanje čitatelja odgovara HAKOM.
Odgovor: Ako je čitatelj prešao iz Optime telekoma u Hrvatski telekom, on je kao krajnji korisnik, uz zahtjev za aktivaciju usluge, morao potpisati “Jedinstvenu izjavu krajnjeg korisnika o raskidu ugovora s postojećim operatorom” kojom potvrđuje, između ostalog, da prihvaća obvezu podmirenja dugovanja postojećem operatoru zbog prijevremenog raskida pretplatničkog odnosa. Ako smatra da nije potpisao navedeni zahtjev, a Optima je ispostavila račun za prijevremeni raskid pretplatničkog odnosa, vaš čitatelj-korisnik može uložiti prigovor Optimi na ispostavljeni račun u roku 30 dana od dana dospijeća računa. Ako nije potpisao prije navedenu izjavu, čitatelj se može dodatno obratiti HAKOM-u, koji će postupiti sukladno propisanim ovlastima.
Prevareni ste ili ne znate riješiti neki problem? Javite se na 01/24-24-242, ili e-mail: potrosac@24sata.hr