Prije nego što tužite trgovca čije ste usluge platili, a niste ih dobili, pisano tražite povrat novca kako biste na sudu imali dokaz da ste spor pokušali riješiti mirno...
Platila joj za frizure, a vlasnica je nakon toga zatvorila salon
U frizerskom salonu za 490 kuna uzela sam kupone za 10 plus pet frizura. No vlasnica je zatvorila salon, požalila nam se čitateljica.
Dunja Mak iz Potrošačkog foruma savjetuje da tuži vlasnicu. Ipak, radi
dokaza da je spor pokušala riješiti mirno, Mak kaže da bi valjalo i
vlasnici poslati žalbu.
- Može se dogoditi, kao što je često slučaj, da vlasnica salona vidi
službeni prigovor i vrati novac - kaže Mak te savjetuje da se prigovor
pošalje poštom, preporučeno i s povratnicom. U prigovoru treba objasniti
situaciju i tražiti friziranje ili povrat novca. Mak napominje da
čitateljica nije dužna pristati na friziranje u drugim salonima ako je
platila za jedan određeni, tj. ako je određenom salonu dala povjerenje.
Vlasnica ima 15 dana za odgovor, a ako to ne učini, potrošačica je može
prijaviti inspekciji Ministarstva gopodarstva ili Sudu časti HGK. Ako
mirni način ne uspije, čitateljica vlasnicu salona treba tužiti.