Ako proizvod ima nedostatak, kupac ima u roku do šest mjeseci od datuma kupnje pravo na reklamaciju. Može zahtijevati popravak ili povrat novca
Novo, a ne radi: Ako je istekao rok, tražite novu kameru
Pitanje: Kamera mi se četiri mjeseca nakon kupnje pokvarila. Dao sam je u ovlašteni servis. Ni nakon dva mjeseca mi ne odgovaraju na pitanje gdje je ona sad i kad će mi je vratiti.
Na pitanje čitatelja odgovara Igor Vujović, tajnik društva Potrošač.
Odgovor: Ako proizvod ima nedostatak, kupac ima u roku do šest mjeseci od datuma kupnje pravo na reklamaciju. Može zahtijevati da se popravi, da mu se da novi proizvod ili vrati novac. Gospodin se odlučio na servis. U jamstvu je propisan rok za popravak. U praksi traje najviše 45 dana pa bi čitatelj trebao vidjeti što piše u jamstvu. U radnom nalogu koji je dobio kad je dao kameru na popravak je datum od kojeg se računa rok.
Nakon što protekne potrošač ima pravo da mu se da ista takva kamera ili da mu vrate novac. Neka podnese pismeni prigovor gdje je predao proizvod te traži novu kameru ili novac. Ako ne odgovore u roku od 15 dana, kupac ih može prijaviti nadležnoj inspekciji.