Kada se kupuje putem daljinske komunikacije, a trgovac ne poštuje rok u kojem je dužan dostaviti proizvod koji je kupljen, potrošač mora odmah pismeno tražiti povrat uplaćenog novca
Nisu isporučili naručeno? Prijavite ih nadležnoj inspekciji
Pitanje: Naručila sam na web shopu privatsale.hr nešto za 200 kuna u ožujku, platila, a robu nikad nisam dobila. Tražim ih povrat novca ali oni ne odgovaraju. Što mogu napraviti?
Na pitanje čitateljice odgovara Igor Vujović, tajnik Društva potrošač.
Odgovor: Za gospođu je najbolje da podnese pisanu prijavu inspektoratu pri ministarstvu gospodarstva i to što prije. Kada se kupuje putem daljinske komunikacije, a trgovac ne poštuje rok (30 dana ili ako nije dogovoren neki drugi rok) u kojem je dužan dostaviti proizvod koji je kupljen, potrošač mora odmah pismeno tražiti povrat uplaćenog novca. Potrošač se obraća pismeno trgovcu (e-mailom ili na adresu). Ako trgovac to ne učini, potrošač je dužan podnijeti prijavu Ministarstvu gospodarstva koji provodi nadzor i naređuje povrat uplaćenog iznosa. Također, trgovca će kazniti prekršajnom kaznom u određenom novčanom iznosu koji je određen zakonom. Kriv je jer niti želi isporučiti robu niti vratiti novac.