Logično koga briga šta je vlasnik linije umra. Šta nije najavio smrt i odjavio telefon.
jb
jelica bara
02.3.2014.
Odustani
ma svejedno je da li su prijavili smrt nasljednici , ili ne , optima će i dalje slati račune , to su pijavice , izvlače što više mogu , i pogledajte njihove ra
čune , pojma nemate što plačate , niti će vam objasniti , kad odete u dućan ili bilo koji drugi račun , sve vam je na računu , kod njih ne , oni su , UŽAS , jadan onaj ko je kod njih
Prikaži još ↓
mb
mihael babić
04.2.2014.
Odustani
Neka operateri za promjenu nešto počnu raditi osim samog ubiranja, a što se tiče plaćanja računa izdanih na pokojnu osobu neće moći nikad naplatiti jer su isti
osnova za pokretanje prisilne naplate odnosno ovrhe. Zakon o parničnom postupku predviđa u slučaju da ovrhovoditelj pokrene postupak ovrhe protiv osobe koja je umrla prije pokretanja, Rješenje kojim se takav prijedlog za ovrhu odbacuje.
Prikaži još ↓
Js
Ja sam taj_1
31.1.2014.
Odustani
Sama nebriga nasljednika... O takvim stvarima treba mislit jer ovo što se desilo - očekivano je ... Otkud teleoperater zna da je stranka umrla i da treba isklju
čiti liniju?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .