Sama nebriga nasljednika... O takvim stvarima treba mislit jer ovo što se desilo - očekivano je ... Otkud teleoperater zna da je stranka umrla i da treba isključiti liniju?
mb
mihael babić
04.2.2014.
Odustani
Dostavljač računa bio to poštar ili neki drugi dostavljač dužan je vratiti takvu pošiljku pošiljatelju sa naznakom da je primatelj pošiljke umro.
Js
Ja sam taj_1
04.2.2014.
Odustani
samo kod preporučenih pošiljaka... koga briga za nečiji račun i prepun kaslić pošte?! To se možda može u malim sredinama ali kad bi poštar imao moć proglašavat
ljude mrtvima... svašta bi tu bilo!
Prikaži još ↓
mb
mihael babić
04.2.2014.
Odustani
Poštovani, poštar obilazi adrese svaki dan, poštar dostavlja svakodnevno pošiljke na istom području, nadalje kad netko umre tada ukućani na ulaz stavljaju partu
, ili u slučaju kuća stavlja se lampaš na ulaz. Obavijest poštara vračanjem pošiljke pošiljaocu sa naznakom da je netko umro neznači da je nekog proglasio mrtvim ( to radi mrtvozornik ), ali tim činom ukoliko je točan čini i uslugu u ovom slučaju operateru, jer isti ima mogućnost ( valjanu pravnu osnov ) na vrijeme zatražit od MUP-a istinitost obavijesti i na taj način neće se dovest u situaciju da ukoliko račun nebude podmiren ostane bez mogućnosti naplate. Naime u slučaju da račun nebude plaćen dobrovoljno ako operater zatraži njegovu naplatu prisilnim putem ( prijedlog za ovrhu javnom bilježniku ) tada će se službenim putem utvrditi da je isti pokrenuo ovrhu protiv mrtve osobe, a kako to zakonom nije dozvoljeno istom će prijedlog za ovrhu biti odbačen.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .