Ako želite liniju, prvo morate platiti nastali dug. Ako želi odjaviti telefonsku liniju, čitateljica se mora pismeno obratiti pružatelju usluga te priložiti kopiju smrtovnice
Vlasnik telefonske linije je umro, no računi i dalje stižu...
Pitanje: Teta je umrla 27. 6. 2012. godine, Optima i dalje šalje račune, a teta nije ostavila nikakvu oporuku pa se nasljednik ne zna. Poslali su i opomenu. Što da radimo?
Na pitanje čitateljice odgovara Igor Vujović, tajnik Društva Potrošač.
Odgovor: U ovoj situaciji dvije su opcije. Ako želi odjaviti telefonsku liniju, čitateljica se mora pismeno obratiti Optimi Telekomu. Mora imati fotokopiju smrtovnice preminule tete, a potrebno je napisati i kratki dopis u kojem treba navesti da je teta umrla. Ako linija od smrti nije bila korištena, onda može tražiti raskid ugovora, no ako je netko koristio sporni broj, onda bi bilo u redu da se prije raskida ugovora plate računi. To, naravno, treba poslati preporučenom poštom. No ako čitateljica ipak želi naslijediti telefonsku liniju i postati njen vlasnik, tada se također mora obratiti Optimi. Da bi postala vlasnica linije, mora platiti sva dugovanja koja ima. Adresa Optime je OT-Optima Telekom d.d. Bani 75a, Buzin, Zagreb.