Moj slučaj!
Naručio sam u trgovini laptop iz kataloga i stigao je prema dogovoru za 2 dana. Ja sav sretan, uređaj me čeka original zapakiran na stolu u trgovini
. U trgovini se na sreću zateklo više prijatelja i znatiželjnika i na njihovo inzistiranje i zezanciju odlučio sam uređaj izvaditi i pokazati im ga. Trgovac ga odpakirava dio po dio, a mi svi s nestrpljenjem gledamo. Na kraju ostaje samo zaklopljen uređaj na stolu u najlonu. I trgovac ga pažljivo otklopi, a onda šok. Staklo na ekranu ispucalo zrakasto, kao da ga je metak pogodio. Naknadnim pregledom je utvrđeno da NIJEDAN dio ambalaže nije imao nijednu ogrebotinu a kamoli tragove bilo kakvog udarca. Niti na samom kučištu računala nije bilo apsolutno nikakvih tragova, nigdje ni najmanjih.
The end: - Nakon malo pregovaranja(nudili su mi besplatan popravak u servisu - što sam ja odbio), za par dana ja sam dobio novo , drugo računalo iste marke i karakteristika bez bilo kakve druge naknade. Inače radilo se o vrlo poznatoj marki prenosnih računala. Tako da ne stoji da proizvođač nije nikad kriv, odnosno da je uvijek kriv kupac.
Prikaži još ↓
mr
moby_ri
16.7.2012.
Ja sam isto uvjeren da zaslon nije pukao sam od sebe već zbog mehaničkog oštećenja. Ne znam da li još daje ali toshiba je svojevremeno davala “NO MATTER WHAT GU
ARANTEE”, odnosno garanciju koja pokriva mehanička oštećenja i krađu laptopa. Da je ovaj laptop pokriven tom garancijom sada ne bi bilo problema. Ovako mu servis sigurno neće mijenjati lcd jer se radi o mehaničkom oštećenju.
Prikaži još ↓
digelante
13.7.2012.
Kao prvo, kao što čitam, uređaj je star 15 dana?. Kako može puknut lcd tft zaslon sam od sebe?..Nikako. Ovdje se radi isključivo o mehaničkom oštećenju za koje
proizvođač nije odgovoran, i potpuno u pravu je što odbija popraviti uređaj o svom trošku. Uređaj je ili pao, ili je netko sjeo na njega, ima mnogo uzroka. Čovjek laže, pokušava doći bezbolno do novoga zaslona. Samo bojim se da mu to neće ići za rukom, jer u servisu ne rade laici i budale, pa ih se može muljati. Ljudi vide o čemu se radi, te su odbili popravak u jamstvu....Pozdrav
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .