Ako ste jedan od onih koji su imali problema s mobilnim operaterima i nisu znali kome se obratiti u slučaju svojih prava, donosimo vam odgovore na to pitanje
Kako se žaliti ako niste zadovoljni uslugom?
Svaki operater nudi različite usluge koje su na raspolaganju potrošačima koji ih žele koristiti svojevoljno i u skladu s ugovorom i svim stavkama s kojima korisnik mora biti upoznat pri sklapanju odnosa. Svojim potpisom potvrđujete da ste suglasni sa svim pravima i obvezama propisanim kao i cjenikom koji se odnosi na navedene usluge. Međutim, ponekad to i ne izgleda sve kako što je na papiru. Često smo žrtve različitih prevara ili nismo upoznati sa svim što potpisujemo, što dovodi do kompliciranih situacija u kojima moramo dokazivati da smo u pravu.
Mnogi se često ni ne usuđuju usprotiviti već samo plate svaki iznos koji im je napisan na računu. Međutim, postoji alternativa, tj. institucije koje vam mogu pomoći. U tome vas savjetuje Društvo za zaštitu potrošača "Potrošač".
Kako se žaliti operatoru?
Prema odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama, Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije je nacionalna regulatorna agencija za obavljanje regulatornih i drugih poslova u okviru djelokruga i nadležnosti vezanih uz javne telekomunikacijske usluge.
Agencija je savjetodavno i nadgledno tijelo kojoj se možete obratiti u slučaju nekorektnog postupanja od strane operatora. Na ovoj poveznici možete saznati kako i na koji način možete uputiti prigovor i operateru kao i samoj agenciji. Također, udruga "Potrošač" preporučuje da prigovore s prilozima šaljete preporučenom pošiljkom s povratnicom.
Također, na internetskoj stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije možete dobiti i savjete i sve informacije vezano za međunarodni roaming, na što se građani često žale. Prije nego što otiđete van granice i uputite pozive, dobro se informirajte. Također, nudi vam i savjete poput onoga za pretplatničke ugovore te na što treba obratiti pažnju. Iskoristite sve savjete i informirajte se o svojim pravima kako se ne bi našli u neugodnim situacijama koje iziskuju vrijeme, novac, ali i vaše živce.