Što kada prijevremeno želite raskinuti ugovor s mobilnim operaterom? Saznajte što kaže Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, ali i HAKOM.
Kako prijevremeno raskinuti ugovor s operaterom?
Pitanje: Do isteka ugovora s mobilnim operaterom mi preostaje četiri mjeseca. U međuvremenu sam odlučila raskinuti ugovor i platiti ugovornu obaveznu. Paralelno s tim sam dobila račune za nešto što nisam potrošila. Pisala sam prigovore, ali ništa nisam postigla. Smatram da me mobilni operater prevario i kome da se obratim?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva
Prava korisnika usluga te zaštita potrošača u području telekomunikacija detaljnije su regulirana odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama (Narodne novine broj 73/08). Prema navedenom, ispravno ste postupili podnijevši pisani prigovor operateru (pružatelju usluge). Kako navodite, s odgovorom i postupanjem operatera niste zadovoljni, stoga je potrebno uložiti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije Vašeg operatora. Kontakte za sve operatore možete naći i na web stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije http://www.hakom.hr/default.aspx?id=327
U slučaju za Vas neprihvatljivog rješenja Povjerenstva operatora, možete u roku od 30 dana od zaprimanja odgovora Povjerenstva, podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora na adresu:
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), PP 162 10 000 Zagreb; (ili Jurišićeva 13, 10 000 Zagreb).
HAKOM: Obratite nam se putem interneta
Obratili smo se HAKOM-u za mišljenje te su nam odgovorili: "Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (dalje u tekstu: HAKOM) zaprimila je putem elektroničke pošte Vaš upit. U skladu s odredbama članka 11. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 172/03, 144/10 i 77/11; dalje u tekstu: Zakon), pisani zahtjev za pravo na pristup informacijama sadrži naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi, ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva te podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije. Na HAKOM-ovim službenim internetskim stranicama možete pronaći obrazac zahtjeva za pristup informacijama koji je potrebno ispuniti i poslati elektroničkom poštom na pristup.informacijama@hakom.hr.
Ako se ne radi o zahtjevu za pristup informacijama na temelju Zakona, niti tražite informaciju u skladu s odredbama istog Zakona već postavljate HAKOM-u upit, upućujemo Vas da upite postavljate putem aplikacije „Pitajte nas“ koja se nalazi na početnoj internetskoj stranici HAKOM-a.
Na pitanja iz svoje nadležnosti postavljena putem predmetne aplikacije, HAKOM odgovara u najkraćem mogućem vremenskom roku.