Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 3

Što s oštećenjem na vozilu koji je pod garancijom?

Što s oštećenjem na vozilu koji je pod garancijom?
1

Čitatelj nam se obratio sa pritužbom na servis automobila. Što kada na vozilu imate vidljiva oštećenja, a da nisu mehanička? Kome se obratiti i koja su vaša prava?

Pitanje: Kupio sam automobil 2009. godine, proizveden 2008. godine. Vozilo je pod garancijom od deset godina za prohrđavanje. Međutim, moje vozilo je na petim vratima već sad na dva mjesta prohrđalo, a ima vidljive tragove već sljedećeg prohrđavanja na 3-4 mjesta također na petim vratima. Redovne servise vršim na lokaciji Žitnjak u Zagrebu, gdje sam ih i obavijestio o gore navedenoj problematici. Nažalost, oni me upućuju na adresu Gornji Stupnik na saniranje s čime ja nisam zadovoljan. Kao strojarski tehničar znam o čemu pričam i želim zamjenu petih vrata. Imam li je pravo tražiti?

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Odredbom članka 5. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 79/07, 125/07, 75/09, 79/09, 89/09, 133/09) propisana je obveza trgovca da potrošaču ispuni ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava. S obzirom na to da ste dobili jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda, možete zbog neispravnosti proizvoda zahtijevati od trgovca, odnosno proizvođača popravak ili zamjenu proizvoda u tijeku jamstvenog roka. Nadalje, prodavatelj odnosno proizvođač je dužan o svom trošku prenijeti stvar te je popraviti u razumnom roku ili, ako je ne popravi u razumnom roku, umjesto nje predati ispravnu stvar. Upućujemo Vas da uputite pisani prigovor trgovcu vezano uz navedeni problem, na koji je trgovac dužan uputiti Vam pisani odgovor u roku 15 dana od Vašeg prigovora.

Ako niste u mogućnosti ostvariti svoja prava izravno s trgovcem, putem pisanog prigovora, možete uputiti prijavu Državnom inspektoratu, Petračićeva 4, Zagreb.

"Osoba ima pravo na reklamaciju!"

Za mišljenje smo upitali ovlaštenog servisera Opela i Chevroleta koji nam je rekao: "Klijent ima pravo na reklamaciju. U ovom konkretnom slučaju, reklamira oštećenje kod ovlaštenog servisera nakon čega mi to fotografiramo i šaljemo u centralu ovisno gdje se nalazi. Primjerice u slučaju Opela, šaljemo u Budimpeštu i onda oni odlučuju što dalje. Mi kao ovlašteni serviser ne možemo ništa na svoju ruku. Mehaničko oštećenje ne ulazi u garanciju, kao ni ako je osoba imala sudar a oštećenje je popravila u neovlaštenog servisera."

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3
Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama
Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!
MODA IZ SINJA

Hit torbe iz obiteljske radnje: Mama i kći naprave ih u dan, a aktovke planu čim su gotove!

Katine torbice doista odskaču u moru ponuđenih po izlozima trgovačkih centara, svaka je autentična, eko friendly i ručno rađena. A te ruke koje ih izrađuju su ruke njezine mame, gospođe Sanke, 61-godišnje frajerice
Koja epizoda! Miloš se zbližio s Maidom, Šime je ljubio Anu, a čak su ih dvije cure napustile!
NAPETI 'GOSPODIN SAVRŠENI'

Koja epizoda! Miloš se zbližio s Maidom, Šime je ljubio Anu, a čak su ih dvije cure napustile!

Laura je dobila Miloševu ružu, no ne i Šiminu, koji joj je još jednom spočitnuo njezino ponašanje. Ostale su još dvije ruže. Šime je svoju želio dodijeliti Bojani, no ona je odbila