Prije nego stanete na nečju stranu, dobro razmislite. Prvo, kao stručnak koji je položio Hipokratkovu zakletvu ne podržavam ovakav čin koji može ugroziti život. Istina jest da tu istu operaciju nastavlja isto tako specijalizirani kirurg i medicinsko osoblje, ali oni ne mogu znati točno što se sve događalo i koje su moguće komplikacije te simptomi istih. Drugo, podržavam štrajk lječnika jer nije pravedno to štoim se čini. Osoba koja je dva desetljeća provela u školi ima istu plaču kao i spremačica i čistačica u vladi? Najžalosnije je da ćemo se svi mi međusobno okrivljavati i optuživati dok će jedini krivac zadovoljno trljati ruke jer je odvukao pažnju. Nije li vam sve ovo sumnjivo. Perković, gay populacija, Crkva, zdravstveni odgoj, učitelji, brodogradilišta? Tek se stiša jedno i počinje drugo, a mi umjesto da se udružimo pljujemo jedni po drugima iako svi navedeni imaju svoja prava koja su besramno pogažena... Ne znam za vas, ali meni je ovo više nego žalosno. Uzmite u obzir da zbog prekovremenog prodavačica u dučanu može slučajno dva puta otkucati prozvod, a krirur ili liječnik propisati krivu dijagnozu i terapiju koja može znatno narušiti zdravlje. Istina pacjent je na prvom mjestu, ali ni doktori ne žive od zraka i zahvala.
Vu-Ra
23.1.2014.
Odustani
"Istina pacjent je na prvom mjestu, ali ni doktori ne žive od zraka i zahvala." Još uvjek imaju više nego što imaju njihovi pacijenti. A što se tiče vlade i pol
itičara, to se slažem sa tvojim komentarom. Narod je bedast što to sve trpi i još se svađa oko toga tko je napravio manju ili veću štetu državi i narodu.
Prikaži još ↓
Green_1
23.1.2014.
Odustani
Sumnjam da doktori imaju place kao i cistacice, Svakako trebaju imati velike place, ali isto tako i zidari, keramicari, elektricari trebaju imati dovoljno da zi
ve od svojeg rada. Ako zivimo u vremenu krize gdje zidari imaju 2500 kn placu, ne vidim razloga zasto se doktori ne mogu strpjeti do boljih vremena s placom koja je puno veca. Izuzev politicara, vrlo su rijetki oni koji u ovo vrijeme imaju "dobra" primanja.
Prikaži još ↓
Ma
MarioCarević
23.1.2014.
Odustani
Dobar komentar,samo sa jednim "malim" ispravkom netočnog navoda da ni doktori ne žive od zraka i zahvala.Znamo svi (nečemo si gurati tačke u gu...u) kako isti t
i doktori,pogotovo teže oboljelim pacijentima,jasno daju do znanja da očekuju od njih izdašniju svotu u koverti,a vezano uz zahvat koji trebaju obaviti.Nadalje,nakon odrađene smjene,često trebaju nosača pored sebe da im pomogne otpeljati silne vrečice do automobila...Čast pojedincima,a oni koji će se prepoznati u tekstu,neka se zamisle!!!
Prikaži još ↓
user_138361
23.1.2014.
Odustani
@mario carević tu se u potpunosti slažem... ja radim u Njemačkoj i ne znam točno kakvo je stanje ovdje u Hrvatskoj... Istina i ja sam imala neugodna iskustva i
znam koliko se stvarno štedi na apsolutno svemu što je sramotno jer se time samo narušava zdravlje bolesnika... Nadalje nisam se susretala s prevelikim problemima jer me većina zna, a ako ne ide, srede se stvari brzo s par poziva, ali isto tako ima i stvarno predani liječnika i medicinara koji daju i posljednu snagu da budu što dostojniji pacjenta. Nažalost danas se ne upisuje medicina zbog ljubavi nego zbog novaca... Što je više nego tragično zato se i takve stvari događaju... S druge strane kirurzi imaju ograničene prekovremene zbog svoje učinkovitosti (barem u Njeačkoj) kako ne bi morlai raditi p 15 sati i time ugrozili život pacjenta svojim umorom... Teško je raspravljati o tome... Ne postoji način da netko ishodi svoja prava, a da netko to ne osjeti na svojim leđima, a tko će drugi nego najugroženiji...
Prikaži još ↓
ma
marlena
23.1.2014.
Odustani
green, da..nevjerovatno, ali ja ne znam ni jednog liječnika koji živi oskudno..naravno, ne želim reći da žive u izobilju, ali vodi se, za današnje prilike, jeda
n sasvim ugodan standard..osim plaće u bolnicama, tu su i raznorazna prisutstva u farmacijskim istraživanjima (dovoljno je reći da po jednom ispitnom krugu se dobije honorar od 300-500tinjak kuna, neka je jedno takvo mjesečno i par puta godišnje, sasvim dobro dođe)..potom su tu i kongresi pa opet nekakve nagrade i pogodnosti od strane farmacije..pa ako se opet sudjeluje u nekakvim istraživanjima i programima, pa se dobije isplata i za to, pa povremeni rad i u privatnim klinikama..ono što želim reći jest to da liječnicima svako toliko nešto u novčanik kapne..da li zaslužuju veći novac? s obzirom na njihovo znanje i školovanje, da, ali vremena su teška..zaista od 10 liječnika, ako jednog znam da "preživljava", mnogo sam rekla..toliko o svemu..pozdrav
Prikaži još ↓
Green_1
23.1.2014.
Odustani
Ja samo ne volim kada se spominje dugo skolovanje u ovom smislu. Nitko nije rekao da zbog toga ne trebaju imati bolja primanja od nekoga s manje skole, ali ne v
idim razlog da to mora biti toliko vise. Moje je misljenje da se place trebaju dizati sukladno s opcim standardom. Ako cemo dizati, onda trebamo dizati svima. Doktor je vrlo vazan, ali i zidar je nekome tko pravi kucu. Isto kao i cistacice i cistaci, sto mislite kako bi izgledale te bolnice bez njih, nakon recimo mjesec dana.
Prikaži još ↓
tF
the Fata
23.1.2014.
Odustani
Michaella, zašto uopće minusi na tvoj kom.? Tko voli i želi raditi bez plaće, samo neka izvoli, zato nam danas i jeste ovako...
Ma
MarioCarević
23.1.2014.
Odustani
Miss.Michaella,imate sreću pa ste zaposleni izvan ove naše džamahirije,tako da ne vidite što se kod nas događa!Kao što rekoh,čast pojedincima,osjetio sam osobno
što znači profesionalnost i predanost liječnićkom pozivu i to u nekoliko navrata,točnije,dva puta sam kucao na vrata Sv.Petra i u oba slučaja sam imao sreću pa sam dospio u "prave"ruke!Na žalost,imam i neugodnih iskustava,što osobnih,što na primjeru članova moje obitelji...
Prikaži još ↓
ma
marlena
23.1.2014.
Odustani
green, koliko god se ja slagala sa tobom, u ovome griješiš..ne želim podcijenjivati ničije školovanje i znanje, ali uspoređivati čistačicu i zidara sa liječniko
m je smiješna..odgovornost i stres su ono što liječnike izdvaja od većine..čistačica ako ne počisti dobro u jutarnjoj smjeni, u večernjoj će popraviti stvar..zidar ako ne napravi zid kak' spada, srušiti će ga i napraviti novi..liječnik u svom poslu nema mjesta za pogrešku, ljudski život nije ni krpa ni zid..ali da se slažem sa time da si uzimaju previše maha, slažem se..ali ima još jedna zanimljivost političke komponente..u hdzovo vrijeme liječnici nisu prosvjedovali, barem ne u ovoj mjeri..iz razloga jer im je hdz davao što su tražili samo da ih "ušutkaju", sa sdpom je očito druga priča..
Prikaži još ↓
Green_1
23.1.2014.
Odustani
marlena,,,, naravno da postoji razlika, i to se treba vidjeti na placi,,, recimo da imaju tri puta vise od tog zidara,, ako taj zidar moze dostojanstveno zivjet
i od svoje place, onda doktor moze zivjeti tri puta bolje od toga. Ako vozac autobusa napravi "gresku" ima li on sansu za ispravak? Ako zidari naprave greski praveci zgradu, ljudi usele i ona se srusi, mogli li popraviti tu gresku? Svaka struka ima svoje odgovornosti i stres, naravno razlicite kolicine istog. Ja bih doktorima dao placu 15 000 kn neto, ali bi i onome radniku na cesti, koji radi na +40 da bi mi imali po cemu voziti, dao 5000.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .