Obavijesti

Tech

Komentari 13

Osvježeni Citroën C5 Aircross kao impresivna oaza luksuza

Osvježeni Citroën C5 Aircross kao impresivna oaza luksuza
21

Unutrašnjost ovog automobila je vrlo prostrana i otmjeno uređena, osjetno iznad prosjeka na koji smo navikli u ovoj klasi. Za pogon je zadužen snažni plug-in hibrid s 225 KS

U rujnu prošle godine Citroën je u Hrvatskoj predstavio redizajnirani C5 Aircross, a sada nam je taj automobil stigao i na test. I to u najprestižnijem izdanju, s moćnim plug-in hibridnim pogonskim sustavom i bogatim paketom opreme Shine. 

Redizajnom je ovaj automobil potpuno promijenio svoj izgled. Manje je razigran, više utegnut, oštriji i elegantniji. Najveće promjene su sprijeda, posebno atraktivno izgledaju nova 3D svjetla s novim svjetlosnim potpisom, a tu je nova maska te novi odbojnik. Zbog toga ali i promjena na boku te na stražnjem dijelu automobil izgleda dosta moćnije nego prije redizajna. 

Unutrašnjost nije mnogo mijenjana, razlike su samo u detaljima.Najviše u oči upadaju nova minijaturna ručica automatskog mjenjača, promijenjeni ventilacijski otvori te novi 10-inčni dodirni zaslon s novim infotainment sustavom. Zaslon je kvalitetniji, a infotainment bogatiji funkcijama te jednostavniji za korištenje. Također, njegov rad je brži i uglađeniji nego kod prethodnika. 

Tu su i nova sjedala, a u testnom primjerku ona izgledaju posebno luksuzno. Presvučena su finom perforiranom kožom te odaju dojam kao da im je mjesto u nekom automobilu najviše klase. Naravno, unutrašnjost presvučena kožom dio je dodatne opreme koju Citroën naziva 'Uređenje Hype Black' i koja košta više od 3000 eura. Sjedala su izuzetno su udobna, te će se vozač i nakon duljeg puta osjećati prilično odmorno. 

Što se prostranosti tiče, C5 Aircross zaslužuje samo pohvale. Auto ima iznadprosječnu ponudu prostora za svoju klasu. Treba također istaknuti činjenicu da je ovo jedini auto u klasi koji straga ima tri odvojena sjedala, što će posebno cijeniti oni koji u auto žele instalirati tri dječje sjedalice. Prtljažnik ima raskošnu zapreminu od 580 litara. Sve u svemu, unutrašnjost testiranog C5 Aircrossa je prava mala oaza luksuza, vrlo prostrana i otmjeno uređena, osjetno iznad prosjeka na koji smo navikli u ovoj klasi. 

Za pogon testnog automobila zadužen je najsnažniji pogon u ponudi za ovaj model. Riječ je o plug-in hibridnom sustavu koji ima 225 KS. Benzinski motor obujma 1,6 litara razvija 180 KS, a za ostatak snage zadužen je električni motor koji je smješten na prednjoj osovini. Pa iako je ubrzanje do 100 km/h od 8,7 sekundi malo sporije nego što bismo očekivali od 225 KS, međuubrzanja su zbog gotovo instantnog momenta električnog motora mnogo uvjerljivija. 

Električni motor struju dobiva iz male baterije čiji kapacitet je po WLTP-u dovoljan za 64 kilometara. Ipak u praksi je to manje. Na testu smo u hladnim uvjetima uz jedno punjenje baterije uspjeli prevaliti oko 40 kilometara u gradskoj vožnji. Uz toplije vrijeme to bi se trebalo podići na više od 50 kilometara. Punjenje baterije na brzom punjaču ili wallboxu traje oko dva sata zahvaljujući maksimalnoj snazi od 7,4 kW (dodatna oprema).

Doseg baterije je u pravilu dovoljan za svakodnevne potrebe većine vozača, a kada se baterija isprazni, auto nastavlja raditi kao klasični hibrid. Uz potpuno praznu bateriju C5 Aircross nam je na testu trošio 6,5 l/100 kilometara u gradskoj vožnji i 7,2 l/100 km kombinirano što je sasvim dobro. 

U vožnji je C5 Aircross prije svega izuzetno komforan. Ovjes je, kao kod svih Citroëna više prilagođen za opušteno krstarenje nego za jurnjavu. Kada ga tako vozite C5 Aircross pokazuje svoje najbolje lice, uvjerljivo upija neravnine, odlično se ponaša na otvorenoj cesti i autocesti, a vrlo je uvjerljiv i na lošijim prometnicama. Pri jurnjavi kroz zavoje automobil se naginje malo više od prosjeka. 

S obzirom da se radi o top modelu s mnogo dodatne opreme koji impresionira svojim luksuzom ne iznenađuje visoka cijena. Osjećaj kada sjednete u auto potpuno je u skladu s njom. Prizemnija varijanta koja je malo skromnije opremljena i pokretana benzinskim motorom od 130 KS košta gotovo upola manje. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1745 kg
dimenzije: 450 x 186 x 169 cm
obujam motora: 1598 ccm
snaga benzinskog motora: 133 kW/180 KS  
ukupna snaga sustava: 165 kW/225 KS
električni doseg: 64 km
0-100 km/h: 8,7 s
najveća brzina: 225 km/h
potrošnja: 1,5 l/100 km
cijena: 54.852 € (testni model), 47.649 € (bez dodatne opreme)

Važnija oprema Citroën C5 Aircross Plug In Hybrid 225 Shine
Alunaplatci 19”, dvobojna karoserija, adaptivni tempomat, ambijentalna rasvjeta, grijana i električno pokretana, električno otvaranje prtljažnika, panoramski krovni otvor,  dodirni zaslon 10”, navigacija, digitalni instrumenti 12,3", adaptivni tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 13
Mladi Dražen o bivšoj državi, Divcu, djevojkama... 'Dirnuli su me, jednom ću se tamo vratiti'
RIJEDAK INTERVJU

Mladi Dražen o bivšoj državi, Divcu, djevojkama... 'Dirnuli su me, jednom ću se tamo vratiti'

"Košarkaški Mozart" u to je vrijeme, sedam godina prije smrti, imao 21 godinu i ponio titulu najboljeg sportaša bivše Jugoslavije. Mnoge su mu navijačice izjavljivale ljubav
U nedjelju dobivamo sat više sna - evo kako da to stvarno iskoristite i naspavate se
POMICANJE SATA

U nedjelju dobivamo sat više sna - evo kako da to stvarno iskoristite i naspavate se

Iako se od 2018. počelo govoriti o ukidanju ljetnog računanja vremena, i dalje pomičemo sat pa se zadnji vikend u listopadu vraćamo se na zimsko računanje vremena. Evo prilike da se naspavamo!
Nina sama napustila show i razljutila trenere: 'Ovo smo vrijeme uzalud potrošili...'
NISU DOBRO REAGIRALI

Nina sama napustila show i razljutila trenere: 'Ovo smo vrijeme uzalud potrošili...'

Za mene ovo nije odustajanje nego pronalazak nekog svog novog puta na kojem znam da ću uspjeti, rekla je Nina u 'Životu na vagi'